sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Ale on mun kaveri !

Tarkotan nyt alennusmyyntiä ! : )

Kävin eilen (eli lauantaina) äidin kanssa Veturissa shoppailemassa. Olikin työ, että sain ketään mukaan, mutta onneksi äiti kuitenkin suostu. Oli kyllä kivaa, ja olisitte nähny sen mun hölmön ilmeen, kun astuttiin Veturiin ja näin ne kaikki kaupat. Huh.

Ja joo, löysin muutamia juttuja. Vaatteita vaan kaksi peruspaitaa, vaikka tähtäimessä oli huppari ja neuleita. Jotenkin en sitten saannu itteeni ostamaan yhtäkään. Huppareitakin löysin ainoastaan normaalihintaisena. Päätin kuiteskin ostaa sellasen, jos en halvempaa löydä, kun sille oikea tarve on..

Löysin myös uuden kalenterin ensi vuodelle, maalauspohjia, parit silmämeikit sekä pöytälampun. Jotain muuta pikkutilpehööriä taisi myös narahtaa matkaan.

Sori, oon melko kuvaton postaaja, kun mulla ei oo omaa kameraa ja en jaksanu alkaa käyttään mamman kameraa. Oon kuitenkin suunnitellu, et kerään tässä kevään aikana tarpeeks rahaa ja ostan järkkärin itselleni. Se on ollu monta vuotta ostoslistalla ja nyt kun olis vähän pohjaa tolle säästämiselle, niin voisin sen nyt lähikuukausina kustantaa. Vaikka synttärilahjaks, koska maaliskuu ei olekaan kovin kaukana. Ja miksi se pitäskään ostaa just maaliskuussa, se voi silti olla synttärilahja !

No joo, oon just ton kamerattomuuden takia miettiny, että josko sitä pistäs tän blogin pitämisen vähäksi aikaa jäihin (no onhan tää aika jähmeä jo jonkin aikaa ollu..). Oon myös miettiny uuden blogin perustamista.. Niin ikään puhtaalta pöydältä alottaminen. En kyllä oo mikän velho näissä koodiasioissa, joten en varmaan tän parempaa blogia saiskaan pystyyn, niin voi olla et pysytään täällä edelleen.. Uudistusta kuitenkin on varmasti luvassa !

Jos en huomenna törmäile tänne kirjottelemaan, niin ooooiikeeeeeeiin hyvää uuden vuoden vastaanottamista kaikille ! Itse lähden Laurin luo Vantaalle ja vietetään ihan vaan kahestaan rennosti uuden vuoden aatto.



Kuvat WeHeartIt

Ei kommentteja: