lauantai 11. elokuuta 2012

Voiko tää mennä yhtään enempää pieleen..

Jeps, sen kummemmin pitkää juonta selvittäen sanon, että tulihan eilen kiukun ja harmin ja stressin itkuja väännettyä..

Tää tyyppi joka lupas mulle vuokrata asuntoa, ni meni ja vuokras ns. selän takana kolmelle pojalle sen asunnon. Joten suomeksi, minulla ei olekaan tällä hetkellä asuntoa. Moi vaan..
Noh, täytyy tässä katsella taas noita ilmotuksia ja muutama vaihtoehto mulla on.. mut vielä ei tietenkään tiedä mitän.. Mut voin sanoo, et kyllä ketutti eilenä kun kuulin asiasta.
Hiukan nyt kyl meni halut ja insiraatiot tuohon pakkaamiseen, mut toisaalta jos jotain hyvää pitäis löytää, ni voi olla et sain nyt tilaisuuden havitella sitä yksiötä omaksi.. Ilman kämppiksiä siis..

Ainakin huomaa, ettei kaikkeen kannata luottaa ja ihmiset voisi  ihan hyvin miettiä etukäteen mitä lupailevat ja sanovat.. Esim. se vuokraaja olisi voinu mulle sanoa, että jos ei löydy kahta muuta tyttöä, niin en pääse asuntoon ja olisin voinut varautua siihen.. mut noh. ehkä siitä tyypistä on vaan fiksua pelleillä ja jättää ihmisiä "pulaan".

Ehkä mä en nyt vuodata tästä aiheesta sen enempää : D rupee oleen aika katkeraa tekstiä.

Huomenna tapahtuu taikoja mun tukalle.. mua varmaan jännittää enemmän kun aikoihin, et miltä toi tulee näyttään toi mun kuontalo sen jälkee.. katotaan. voi ehkä jotain kuvia tippua tännekin. Oon aika huono blogilupausten pitäjä, joten älkää odottako suuria..

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Voi surku! Toivottavasti saat pian uuden asunnon :/

Teja kirjoitti...

Jep, sitä minäkin toivon.. mut noh, tää on sitä elämää ja vastoin käymisiä. täytyy olla ilonen vaan, et voi oppia virheistä ja osaa varautua tulevaisuudessa tälläsiin tilanteisiin.