tiistai 7. elokuuta 2012

pakkaamistuskailua

Oonko mä ikinä sanonu kuinka rassaavaa pakkaaminen on? Tai siis joskus tykkään pakkailla ja miettiä etukäteen mitä tartten. mut sitten kun sitä on tehny kaks vuotta putkeen joka viikko, ni ei oikein innosta enää. Ja nyt kun pitäs pakkailla oikeestaan koko elämä matkaan.. nih, yh.
Ajattelin muuttamisen olevan vapauttavaa, et voi heittää surutta kaikkee turhaa pois nurkista jne. mut nyt kun mammakin sano, et mun ei tartte tyhjentää koko huonetta, et se voi jäädä ns. mun huoneeks, ni mun jo entisestään laiska fiilis pakkaamiseen suhteen laiskistu vielä enemmän.
Taaas, ajattelen sitä et kyl mä joskus hoidan noi paperit tuolta järjestykseen tms.

Mut yritän myös miettiä niin, että tää asunto minne nyt mahdollisesti muutan, ni olis sellanen väliaikainen asunto. Koska mun haaveena olis asua ihan ypöyksin omassa kämpässä ja tuolla tulee oleen kaks mun kanssa samassa kämpässä. Noh, onhan mulla oma huone siellä, et sitä mun ei tartte jakaa kenenkään kanssa, mut silti. en saa leviteltyä tavaroitani kylppäriin tai olohuoneeseen tai keittiöön samanlailla ku olisin omassa kämpässä.

Kuva: Weheartit

Tämän pohdinnan takia oon päättäny et yritän pakata vaan ne tärkeimmät matkaan ja välttämttömimmät ja sitten kun mulla on oma kämppä ni rupeen siirtää kotoota muutakin tavaraa...
Mutta.. mikä mun tavaroista on sitä mitä tartten Mikkelissä?
Mietin esimerkiksi mun yhtä pientä korkkitaulua joka on täynnä muistoja. Jotenkin en haluis viedä sitä pois täältä.. mietin jotain muitakin kuvia mun seinillä, et antaisin niitten olla kotona ja siirtäisin ne sitten omaan kämppään kun siltä tuntuu..

Mut no joo, tää nyt on taas tällästä pohdintaa mistä ei oikein pääse puusta pitkälle. Se pitäis vaan tehdä asioita eikä miettiä niin paljon : D oon yrittäny just miettiä, et mitkä paperit esimerkiks vois olla tärkeitä Mikkelissä ja mitkä ei.. Onko kellään muulla samoja ongelmia?

Ensi viikonloppuna tai ensi viikolla tapahtuu (taas) mun tukalle jotain uutta.. sen näkee sitten. hih, mut sen verran voin sanoo et hyvästi oranssi. Hyvä väri on, mut työläs hoitaa ja pitää hyvänä..

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Ei ole vielä ajankohtaista, mutta elokuun loppupuolella pitäis taas pakata. Ei kovin mukava ajatus, kun vasta tuli matkalaukku tyhjennettyä.

Yritä kestää, vaikka välillä pakkaaminen on juuri sellaista kuin tossa kuvassa :D

Teja kirjoitti...

Kiitti, kyllä tää viel sekasorrolta näyttää, mut kyllä se varmaan siitä : )