keskiviikko 22. elokuuta 2012

Ehkä mä jo uskallan..

...kertoa siis sellasen asian, että asunto saatu. Ja kämppis siinä samalla. : D Lähettiin iskän kanssa viime perjantaina kattomaan yhtä kaksiota, jota me haettiin mun tulevan kämppiksen kanssa. Noh, ei ollu turha reissu, koska saatiin se asunto. Ja hieno asunto onkin. Sijaitsee keskustassa ja lyhyet matkat koululle ja kaupoille.

Oon nyt oikeesti pakannu tavaroita laatikoihin ja muuttaminen alkaa jo näkyä mun huoneessa. Siis sen lisäks, että siel on kasa laatikoita ja on hankala liikkua. Esim. mun hylly on aivan tyhjä ja vaatekaappi tyhjentyny reilummalla kädellä.. aika paljon jätän omaan huoneeseen tavaraa. joten suurta muutosta ei näy. Lauantaina varmasti, kun lähetään köröttelee viemää tavaroita Mikkeliin. Pitäis viel hoidella muutamia asioita ja kaikenlisäks mulla on hyvä kirja kesken jota en malta olla lukematta...

Mut on oikeesti hurjaa miettiä, et muutan ihan kunnolla Mikkeliin. Vien sinne mun sängyn (iskän kämpiltä, mut se on kuitenkin mun) ja hyllyn ja tietokoneen. Muistoja ja uusia hankintoja (oon listaa jo tehny tavaroista mitä tartten..). Tää on aivan eri asia, kun Jämsään muutto. Sinne kun ei tarvinnu ottaa matkaan kun muutaman astian, liinavaatteet, omat vaatteet, pesuvälineet ja ittensä. Mut Mikkeliin pitää miettiä, et tartten sinne muutamat kasat liinavaatteita, keittiötarvikkeita, pöytiä, tuolia, tekstiilejä ja kaikki koulujutut ja tärkeet paperit.
Huh.. ja vaikka mulla oli 7 kämppistä Jämsässä, ni mua jännittää kyl muuttaa asuun taas aivan uuden ihmisen  kanssa. Kyllä se siitä, tiedän, mut aina sitä jännittää.

Koulukin jännittää aikas paljon. Taaas pitää luoda uusia ihmissuhteita. Tavata, kertoa itsestään (leikkiä : D ), tutustua muihin, verkostoitua, oppia uusia tapoja ja keinoja ja rytmejä..

Noh, ei mulla tän kummallisempaa asiaa ollu. Jahkailin kyl jonkun aikaa ton asunnon saamisen kertomisessa, mut kyl se on sen verran varmaa (mikän ei kyl ikinä oo varmaa, mut silti), et uskalsin tulla hehkuttaa !

Mut lisää sitten myöhemmin muutosta ja muutoksista. Hui ku jännää !

ps. mun huone on turkoosi ; ) hihihihi

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Onnea uuteen kotiin! :) ja hyvää koulunalkua! :)

Teja kirjoitti...

Kiitti !
Hyvät koulunalut sullekin : )