torstai 5. heinäkuuta 2012

Maakansa 2012

Itse asiassa, omasta kamerasta ei löytynyt yhtäkään kuvaa ja kaikenlisäks mun kamera oli jotenkin päätyny Hahhin laukkuun.. Hmm.. Mielenkiintoista.

Mut otin muutaman kuvan naamakirjasta Maakansan viralliselta sivulta.

 Jee, hyvä meininkiiiiii ja meikä sensuroi Mariaaaaaaaaaaaaaaa
 (meistä otettiin parempikin kuva, mut eipähän se päätyny tonne kansioon.. huokaus).

 Kuningasidea oli yks esiintyjistä : )

Mun tukka näyttää siltä et olisin parturoinnu mun kymmenen barbia ja 
liimannu erikeepperillä niitten hiukset mun päähän.. eli suomeks ihan hirveältä kasalta

Ilta oli hieno ja hauskakin. Ketutti vaan, kun ostin siellä seittemällä (7!) eurolla ruokaa ja se ruoka oli.. hmm. melkosen surkeaa, ei todellakaan seittemän euron arvosta. Mut nojoo. 
Sekin vähän harmitti, kun illemalla mulle tuli pää kipeeks ja rupes väsyttää, ni meno itellää vähä laimeni. Kai se johtu siitä kun seisottiin joka kerta kajarin luona keikkojen aikana. Fiksuaaaa. 
Seura oli hyvää ja musa oli jees. Paljon tuttuja (aika paljon puuttu sellasia tuttuja joita just olisin toivonu näkeväni, mut ei maha mitän), esim. ala- ja yläaste aikasia luokkalaisia ja kavereita.
Ja kyllä sen huomaa kuinka erilaisissa piireissä sitä nykyään kulkee. Siitä asti kun amikseen yläasteen jälkee lähti. Oon viis vuotta jo keränny uusia kaveripiirejä ja tuttuja. Meikä ainakin oon erityisen tyytyväinen siihen. Pää ehkä hajois, jos olisin käynny Iitin lukion, enkä olis päässy piireistä pois. 
No mut, tästä jaarittelusta huolimatta, hyvä reissu oli.. pitäs vaan muistaa maksaa se 15 euroo Hahhin tilille.. hups ; D

Ei kommentteja: