perjantai 20. heinäkuuta 2012

asuntotuskailua ja hippalointia.

Taidanpa purkailla tännekin tätä mun ahistusta ! (enjoy...)
Sellasesta aiheesta kuin kämpät. ARGH. Hitto et osaa olla hankala löytää kämppää tälläseen aikaan. Aluks olin et en todellakaan lähe mihinkään soluun tai kämppikseen.. mut nyt näyttää siltä, et on pakko suostuu..
Oon laitellu vaikka minne viestiä ja yrittäny saada yheyttä. ne jotka on ottanu yhteyttä, ni niissä on ollu joku ongelma. Ja menny ohi suun.
Ja sitten vielä näytöt.. inhottaa lähtee yhen päivän takia katteleen montaa kämppää (tietty aivan eri päivinä) Mikkeliin asti. Junaliput kun ei ole ilmaisia.. Yhessäkään en viel oo ollu, kun yks peruuntu, yhteen en menny kun ei antanu aikataulu periks ja yks olis ollu tänää klo 16.00. Asian sain siis tietää tänään suunnilleen 11.17...
Aurghrhhfddhdjj. Voisin tuskastella tästä vaikka kuinka kauan, mut täl hetkel oon melkosen kurkkua täynnä ja kaikki vinkit ja ohjeet yms. otetaan vastaan ilomielin.
Katsellaan ja toivotaan, että voisin oikeesti löytää jonkun kivan kämpän Mikkelistä. Mut toivotaan kuitenkin ihan ekaks et saan edes jonkun majapaikan, josta voin alkaa ettii uutta parempaa kämppää rauhassa.

Huah. Mut hei, vähän iloisempiin asioihin ! Ens viikolla on Hippalot Hämeenlinnassa ja olen tänä vuonnakin menossa sinne töihin. Voi jeeeeeeeee : )) vähä vaihtelua. Pääsen salivastaavaks ja juokustytöks noin yleisesti. Eniten mua mietittyttää se et minkä värinen on tuo tämän vuoden staff-paita... En kuiteskan kehtaa kysyä tollasta asiaa itse järjestäjiltä ::: D Täytyy varautuua muutamalla alaosalla. Mustilla enimäkseen.. ei oo sitte kolmeen päivään asukriisejä ; )

Tuokaa omat sukulaislapsenne Hippaloille, ne on tosi siistit festarit ! Olisin vieny siskonlapset sinne kans sunnuntaina, millo mulla ei oo mitän erityistä työtä kiinnitettynä. Mut silloin vietetään Vertin 2-vuotis synttäreitä, ni pitää kiirehtiä sinne kans..


 Toivotaan et tänä vuonna on yhtä hyvä sää ku viime vuonna Hippaloilla. 




Ei kommentteja: