tiistai 5. kesäkuuta 2012

Valmistujaisia ja kesälomaa !

Noni, nyt on selvitty päättäjäisistä ja kaikesta juhlinnasta.

Se olis kesäloma siis, paitsi et heti ens viikon maanantaina meen leirille ohjaajaks. Hiukkasen jännittää, kun siel on muutama tuttu kasvo ja muuten ihan tuntematon leirikeskus, leiriläiset ja ohjaajat. Ja kuviot. Kaks leirii putkeen pitäs selvitä. Katotaan miten käy..

Mut siis katsellaan vähän mitä on tapahtunu.
1.6. loppui Jämsässä asuminen ja koulu ja meikästä tuli ammattilainen. Meillä oli Jämsänkoskella ihan viralliset juhlat, joissa saatiin totari kaikkien muidenkin kanssa (tähän siis lukeutuu lähihoitajat, metsäkonekuljettajat, sähkömiehet jne..) ja meikä oli ainut jolla oli ammattilakki meistä ja joka piti sitä päässään : D erotuin ainakin joukosta.
Tää kesti sellasen 9-12 ja sit sen jälkee huristeltiin mamman kanssa takasin Kausalaan ja seuraavana päivänä meikä piti sit kotona omat juhlat.

Lauantaina meil oli muutamii mun kavereita ja sukulaisia. Juotiin siinä kahvia ja syötiin kakkua. Ei mitän ihmeellistä.
Illalla lähdettiin isolla possella Kouvolan yöhön ja siellä sitten hiukan juotavaa, karaokee ja tanssia.
Hauskinta oli kun varmaan kolme neljä tyyppiä kyseli, et miks mulla on musta ylppärilakki. Moi vaan, oon musta lammas. : D


Täs parit kuvat juhlista.. hirveesti en viitti laitella, koska joutusin kaikista kaikkien naaman suttaamaan.. Ehkä myöhemmin jos jaksaa muokkailla. Halusin vaan hiukan tota mun asua tulla näyttämään. (ja mekkohan olis siis Vilasta ja jännitin koko aika, et jollakulla olis samanlainen..)

Hmm.. mitäs muuta. Joo, torstaina Mikkeliin pääsykokeisiin. Nyt olis vuorossa yhteisöpedagogiikka. Haluisin sinne, mut jos ei onnaa, ni haen töitä pääkaupunkiseudulta. Katsotaan miten käy.. 

Muuta erikoista tässä ei oikein olekaan. Jotenkin tota koulun loppumista ei viel tajua, eikä varsinkaan sitä, että syksyllä EI tarvitse mennä Jämsään enää.. 

Ainii ! Eilen olin shoppailemassa (lahjarahoja tuli ihan kiitettävästi) ja löysin muutaman jutun GT:stä.. mut heti ku kokeilin niitä kotona (pari lyhyttä tuubitoppia ja toinen tunikamallinen toppi), ni vaihtoon menee..
Koot oli aivan liian pieniä. Kaikki oli siis kokoa xs. Mä en oo vaan tajunnu, et kuinka mä oon leventyny. Enkä tarkota nyt et olisin lihonnu. Tarkotan sitä, että en tiedosta mun muotoja ja sitä et vaikka oonkin lyhyt ja melko pieni, en oo mikän kovin siro. Joten mulle EI mene ne xs:n topit, joita langanlaihat tikut käyttää. Veikkaisin, että joudun kokeilemaan jopa m kokoa.. Hmm. Ehkä sitä pikkuhiljaa alkaa tajuamaan, et nykyään ollaan naisia, ei tyttöjä. : D Mulla siis on rintaa sekä lantiota sen verran, että pitääkin sovitella ens kerralla jopa s- ja 36-koot...

Tällä kertaa tuli nämä tämän hetken asiat. Lissää tulloo kun inspiraatio (joka on hyyyvin pahasti ollu hukassa) iskee ja aikaa on.

2 kommenttia:

imlacking kirjoitti...

Huomasinkin lehdestä, että oot valmistunut tai etunimen ja kotipaikkakunnan perusteella päättelin :D.

Oikein paljon onnea :).

Teja kirjoitti...

Siellä on salapoliisityötä tehty : D

Kiitos paljon : )