perjantai 29. kesäkuuta 2012

Turhaa liibalaabaa

Täl viikol oon kaks kertaa käynny kaupoilla ja oon pettyny mun saaliiseen : D

No mut maanantaina käväsin L:n kanssa Vantaan Jumbossa kiertelemässä ja sinnikkäästi kun kävin kauppoja läpi löysin pari paitaa sekä hameen ja mekon. Kynsilakkakin tarttu mukaan. Se oli tosi jees, mut mun ostoslistalta en löytäny kyl mitän.
Olin Vantaalla keskiviikkoon asti oli kiva vähän rentoutuu ja olla vaan Murun kanssa. Maanantain shoppailureissu oli niin rankka et mul oli ihan nilkatkin kipeenä.
Tiistain tsillailin ja odottelin et L tulee töistä. Meni ihan löysillä ranteilla myöskin keskiviikko. Mut oli ihana vaan olla ja nukkua pitkään.

Torstaina iskä lähti käymään Kouvolassa ja otti mut matkaan. Tulin kaikista kaupoista kädet tyhjinä. Siskonpojalle löysin synttärilahjan ja iskä osti mulle herkkuja.. mut siihen se sit jäiki. Ja voin sanoo et aikas hyviä herkkuja iskä ostikin.. nimittäin KIRSIKOITA<3 ah. Olin ihan fiiliksissä asiasta. Gotta love iskä<3

Eipä mulla mitän erikoista. Huomenna olis yhdet aika isot bileet tai yhen päivän festarit täällä käpykylä Iitissä. Mun tutut on järjestäny tapahtuman Maakansa2012 ja porukkaa on tulossa paljon. Ollaan kavereitten kanssa menossa. Katotaan mitä näistä kemuista tulee. Järjestetään nimittäin ekaa kertaa : )

Ei mulla tässä muuta. Katotaan jos sais muutamia kuvia huomiselta otettua. Toivotaan.

 Kuva from weheartit

Ei kommentteja: