sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Kadonneen kirjoitushalun löytyminen

Mä kirjotin tossa ennen leiriä hyvän selostuksen meikän kuulumisista ja se sit katos, joten mulla tuli taas hirvee "en sit kirjota, yök".

Mut juu, leiriltä palattu tossa viime keskiviikkona ihan hurjan väsyneenä. Heti ku iskä haki mut ja sain antaa väsymykselle vallan ni ihan silmiä kirveli..
No mut kivat leirit oli kyl Heinolassa ja tutustuin moniin uusiin ihmisiin. Sain muutaman tatskatilauksen, opin, että joka kerta pitää muistaa ottaa se vesipullo mukaan kesäsin, poltin hartiani ja naamani, pääsin kokeilee ihan erilaista leiriä, kuin mitä aikasemmin, heitin talviturkin kastautumalla ja mitä kaikkee muuta..
Nyt vaan palkkaa odotellessa.. No vitsi vitsi : )

Taisin muutes siinä (jos oikein muistan) kadonneessa postauksessa kertoa mun pääsykokeista siel Mikkelissä. Oli kyl hyvä reissu. Tykkäsin paikasta ja tehtävät tuntu menevän iha hyvin. En kuiteskan uskalla toivota liikoja.. 2.heinäkuuta tulee sit aikasintaan tietoa, et ottaako ne mut vai ei.

Juhannusta en vietelly oikeastaan mitenkään. Meni siinä kuten muutkin viikonloput. Mut huomenna ajattelin kävästä L:n luona Vantaalla ja vähän shoppailemassa Jumbossa.. mulla olis aikamoista listaa (taas) et mitä tahtosin/tartteisin.. Katotaan mitä kaikkea sattuu käteen ja eteen tulemaan.

Mut eipä tässä sen kummempia. Tahtosin noi ilmat nyt yhtä hyviks kun ykkös leirin aikana.. Vois oikeesti kulkee kesävaatteissa..

Tässä kuvaa meitin luokkahuppareista (kuvat otettu vikalla viikolla Jämsässä) :



 Ja näin paljon minä tykkään meitin huppareista !


Ei kommentteja: