maanantai 7. toukokuuta 2012

Kuulumisia..

Hooooh. Edelleen olen täällä Vantaalla töissä ja ihan hyvin menee. Töitä riittää ja vapaa-aika menee sitten datailessa ja löhötessä tai viettäessä aikaa L:n kanssa. Oon alkanu päästä sisään tähän Vantaalaiseen elämään ja töihin. Oon tutustunu ihan hurjan moniin ihmisiin ja mua harmittaa, et tänää starttas kolmanneks vika viikko täällä. Voisin ihan hyvin olla pidempääkin.

En tiiä, oon vaan kuiteskin jonkinlailla ihan pihalla kaikesta. Ihan ku näkisin jotain unta ja en tiiä millo herään. Hm. Kaikenlaista pyörii mielessä ja paljon on kaikkea, mitä pitäs tehä tai kannattas tehä, mut en tiiä. En oikein tiiä mitä tahtosin ja toisaalta tahtosin kaikkea. Joopa joo, taas tätä "masennus"löpinää.

Mut hei ! Käytiin nyt toissapäivänä lauantaina Hesassa L:n kanssa shoppailemassa. Mulla oli päämääränä valmistujaismekko (muuta en saannu shoppailla, oon pistäny nyt itteni säästökuurille rahan suhteen) ja mä löysin sen ! Joohohohoo. Se ei oo SE täydellinen mekko, enkä ehkä edes tiedä mikä se sellanen täydellinen mekko on.. mut silti mulla on nyt se mekko, eikä maksanu kun vähän vajaa 30 euroo.

Jotain kivaakin on siis tapahtunut. Eipä mulla muuta. Työasioista en hirveesti voi ees puhua, enkä oikeestaan jaksa. Ja noh, kotiin taas ens vkl:na. Jo torstaina itse asiassa, koska perjantaina mulla on lääkäri, joka kertoo saanko hoitavan lääkkeen astamaan vai en : )

Katsellaan : )

Ei kommentteja: