maanantai 9. tammikuuta 2012

Kuulumisia from Jämsä hoods

Joujou ! Tagas Jömsös, eka päivä skoles vuonna 2012 ! Oli ihan jees päivä. Vähän telinevoikkaa ja projekteja ja tollasta kuulumisien vaihtoa yms. Ja telinevoikassa opettaja väitti et mä muka oon aikasemminkin harrastanu sitä, kun mun liikkeet ja loppuasennot näytti niin hyviltä... anteeks mitä? :: D Olin et joo moi en.

Tässä tällä viikolla pitäs käydä kampaajalla (ekaks pitäs varata aika..) vähän siistimässä tätä tukkaa ja vähän laitella sitä sellaseen kuntoon, et saisin tätä kasvatettua fiksusti. Ja ja. Nyt pitäs sit lähtee liikkeelle kouluhommien suhteen. Käytiin vähän tänää läpi asioita ja nyt keväällä pitäs suorittaa viis projektia ja yhen yhteydessä näyttö.. Joo o.

Kävin hiukan Kouvolassa shoppailemassa kaverin kanssa ja löysin muutaman jutun, kuten pari paitaa, yhen satukirjan, pari kynsilakkaa (hups), ja jotain muutakin taisin nappasta matkaan. Mut ihan jees reissu oli ja oon hiukan vieläkin pettyny tän vuotiseen alemyynteihin. Täl hetkel kaupoissa ei vaan oikein oo mitän meikän makuun ja eikä ne ees ollu alessa. Kun joskus oon oikeesti raahannu ihan sikanaan kaikkee alusvaatteita yms. kun on löytyny alesta.. :: D No mut, ehkä hyvä vaan ettei nyt löytyny puol kaapillista tavaraa..

Mut eipä mulla oikein muuta.. aikas tylsää, mut minkäs mahtaa kun ei oikein oo mitän järkevää kerrottavaa vai fiksuja kuviakaan mitä vois postailla ; (

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vieläkö seurustelet L:n kanssa? :--)

Teja kirjoitti...

Kyllähän meikä vielä seurustelee : ))