tiistai 24. tammikuuta 2012

jouhou !

Oujeah, olikin väärä hälytys tavallaan sen silmän kanssa. Ei se ollukaan kun pieni tulehdus ja parani viikossa. Oon tyytyväinen, perjantaina annan luvan ittelleni meikata taas silmiä (lääkäri kuiteskin anto voidetta silmään, joten täytyy viel pari päivää käyttää sitä) !!
Ja kyselin kavereiltakin, et onko se pinnallista kun mua harmitti viime viikolla, etten voi viikkoon käyttää silmämeikkiä. :: D Onneks oon innostunu huulipunista. Ostin viikonloppunakin uuden aika nuden vaaleenpunasen huulipunan, aivan ihana. Pistän sitä heti huomen ; )

Mutta, kiitos tulehduksen ja lääkärikäynnin sain astmatutkimukset ja allergiatestit. Astmatutkimukset eteenee koko ajan ja allergiatesteissä kävin eilen. Nyt oon sitten virallisesti allerginen; hevoselle, kissalle, koiralle, timoteille, jollekin toiselle heinälle, lehmälle... Noi timoteit ja noi hiukan yllätti aluks, kunnes tajusin et kyllähän se marsujen heinä mua niiskuttaa... mut eläimet ei ollukaan mikän yllätys.

Mut täl hetkel oon saannu aikalailla tehtyä tehtäviä ja tuntuu et tää viikko on ihan hirvee. Kaikki tulee rytinällä samaan aikaan ja kaikkialla pitäs olla ja kaikkea pitäs tehä. Onneks pääsen juhlimaan perjantaina L:n tupareita : )

Mut nyt jatkan datausta ja rupeen miettiin vielä kerran kasvomaalauksen tunteja ja kääntelee ja vääntelee, et selviänkö vai en. Wish me luck !

ps. täs olis meikän joulukynnet jotka oon unohtanu postata !


Ei kommentteja: