torstai 1. joulukuuta 2011

hei voisko joku tehä kaiken mun puolesta.. jookosta?

Varoitus, nyt tulee kyl sellasta ängst-postausta, et silmät palaa...
Niimpä nii. On ollu ihan hiton sluibailupäivä. Eilen mietin et hoidan oikein kunnolla koulujuttuja. Uargh. Mitä ihmettä.. Joo tässä mä istun ja oon. Oon ollu koneella koko päivän, istunu vaan neljän seinän sisällä ja rypeny ällöttävässä semimasis-syyllisessä-mä-en-jaksa-tehä-mitän-kivaa-tai-ainakaan-tärkeetä-fiiliksessä. Aamulla kun heräsin oli (ja on vieläkin) pää täynnä räkää, samoin myös nenukka ja varmaa korvatsilmät ja suukin. Ja mua väsytti ihan vietävästi. Tsekin jälkeen mulla on ollu aamuheräämiset aika hankalia.. En ymmärrä miten se on ollu niin hankalaa. Ja tänäänkin oli viel kahta kauheemmin hankala nousta. Mulla on menny ihan motivaatio nousta ylös..Uargh.
Äklö olo, väsytti ja oli ihan kuollu olo. Eipä siinä, koneelle vaan ja datailleen. Mutta vaan kaikkee turhaa eikä näyttöä tai asiakirjoja joita niiin suunnittelin tekeväni.. Voisko joku tehä mun puolesta tai uhata mun henkeä, et saisin tehtyä... Mut täl hetkel tuntuu et jos joku vaikka uhkais henkee, ni sanoisin vaan et just ja menisin peiton alle.

Kello on juossu menojaan ja pahin fiilis on se et mul on hirveen syyllinen olo, kun en oo tehny mitän. En tajuu, miten saisin itteni ylös ja liikkeelle. Ja joka kerta kun mietin, et kuinka hyvä fiilis tulis jos nyt vaan tekisin hommia, enkä pidentäis niitä... mutta en tajua miksen vaan saa tehtyä. JA, oon alkanu jopa syömään vähemmän : OOOO Tää on kyl outoo. En oo tänäänkään syönny ku ihan vaan munakasta ja pari leipää. Yleensä meikä syö iiihan sikanaan.

Ja en ees jaksa pukeutua mitenkään erikoisemmin, taidan vaan odottaa et pääsee taas Jämsään, et olis jotain aihetta minkä takia nousta ja pukeutua. Kattellaan miten käy ens viikolla kun meen takasin, kuukauden jälkeen. Tosi jännää nähä taas kaikki Jämsän tuttuja :: ) Kyl voin sanoo et oli toi kuukauden tauko koko Jämsästä aivan mahti. Tuli ennen työssäoppimista oltua vähän liiankin paljon siellä suunnalla..
Mut jos tästä yrittäisin mennä katseleen telkkaa ja samalla yritäisin tehdä näyttöä tai edes niitä asiakirjoja..
Pahoittelen tätä synkkäsävyistä postausta, mutta enpä viiti muutakaan lähtee kirjotteleen, kun ei muu oikein pyöri päässä.

Ei kommentteja: