keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Back in Finland !

Tai oltu jo sunnuntai yöstä asti.. mutta kuiteskin ! JIHUU, Suomessa taaas ! : DD
On kyl tosi outo fiilis olla taas täällä. Toisaalta ikävöin Tsekkiin ja töihin sinne, mut toisaalta tuntuu hyvältä olla kotona ja kaikki on helpompaa ja sitä tuttua toimintaa mulle.
Oon ollu nyt ollu töissä nyt 3 päivää ja yrittäny kirjottaa hallinnon ja organisoinnin näyttöä. Urfgh, sanon minä. Ihan hirvee tunne koko paskasta. Mä en tuu selviin siitä.
Oon viel niin Tsekki fiiliksissä et ei meinaa pää tajuta kaikkea sitä liibalaabaa mitä siihen pitäs tunkea.. huokaus. Jos nyt edes läpi pääsis ni olisin melko ilonen.
Mua inhottaa kun oon niin laiska mun koulutöiden kanssa. olis hienoo saada kiitettäviä tai edes hyviä näytöistä ja tehtävistä, mutta sitten kun palautuksen/arvioinnin aika tulee, niin hutasen homman niin, että pääsen edes läpi. dsjfsdoifs joo morjens. nytpäs tästä tuli hirmu angstangst ja stressstress..

No mutta tärkeimpäääään ! Siis paluu kotiin. Lennot suju hyvin, Saksasta Suomeen vaan kone myöhästy n. tunnilla, mut eipä se nyt hirveesti menoa haitannu. Oltiin joskus yhen(?) aikoihin yöllä Suomen maalla.

Ja viimeset päivät (to-la) vietettiin Parhassa, kun meitin lento lähti sieltä.
Pyörittiin keskustassa, shoppailtiin (hups), käveltiin, käytiin mustassa teatterissa (WOU), nautittiin hostellista(hah), käveltiin, käytiin suklaamuseossa, käveltiin ja tollasta perusturisteilua.


 Orloj, kello joka aina tasatunnein alkaa nuket elämään ja kilkuttelee kelloja.


 Löydettiin AIVAN ihana krääsäkauppa, jossa oli kaikkee design-tyyppistä kamaa, vessaharjoista kelloihin. Siel oli vaikka mitä käyttöesineitä, mutta ihanalla lisämausteella. 
Esim. nää vispilät tässä on aivan mahtava idea ! Jos olisin voinu, ni olisin tyhjentäny koko kaupan<3




Ainii ! Ja viitaten tähän postaukseen......


Ei kommentteja: