torstai 13. lokakuuta 2011

Ai nii.. pitiköhän mun pakkaillakin jotain?

Aika surkeesti oon kyl hoitanu Tsekki asioita... Pakkaus... öh. on tosi alkutekijöissää. Onneks mul on huomena koko päivä aikaa. Oho, hups. : D Onneks huomen on vapaapäivä. Viel ei ihan jännitä, tai no pikkuhiljaa, mut voi sitä jännitystä kello 1 perjantai yönä... huh. Katotaa miten täpinöissä sitä tulee oleen.. Huomenna pitäs viel käyä vähä kaupas ostelee tuliaisia ja muita juttuja. Jotenkin ei oo kyl yhtän innostusta lähtee tai valmistella juttuja. Se pakkaus innostus meni sen yhen kerran aikana sen siliän...

Oon muutamia kavereita täl viikol nähny ja ollu töissä ja siivoillu omaa huonetta. Melko tylsää, mut just sopivaa mulle. On mieli levänny kun on saannu olla kotona. Homma toimii : )

Tänää kävin kampaajalla ja olin vähällä tehdä jopa radikaaleja muutoksia, mut tyydyin vaan siistimään tän tukan. Jos sitä huomen vähä värjäilis.. : )

Mut eipä mulla muuta, seuraavan kerran taidan postailla Tsekistä... ainakin viikkokuvan tiimoilta jos en muuten. 

Ei kommentteja: