maanantai 15. elokuuta 2011

You've got to reach out a little more, more, more, more, more.

Viiimestä viikkoa viedään Hämeenlinnassa töissä ! Ja aikahan on hujahtanu ku.. öö. no ainaki nopeesti. Mut ei ainakaan oo ollu tylsää ! Ja kaikkee on viel täks viikoks suunniteltu.
Esim. huomen kampaaja. Sain viime viikolla päähäni etten voi mennä häihin ja kouluun tän näkösenä. Oli pakko saada kampaaja-aika. No onneks sain täältä Hml. En tee mitän radikaalia, siistimistä vaan ja toi toinen korva kokonaan näkyviin. Eli tämä kuosi pysyy vielä.
Paitsi et täs yks päivä tuli sellanen olo, et olis siistii värjätä hiukset taas mustiks ! (ja sit shokkiraitoja tilata clipseinä...) Mul on joskus ollu ja sillon ne oli vähän plään näköset varsinkin pinkki/vihreen otsiksen ja niskan kera. Sillo päätin et en värjää mustaks enää (ja päätinhän minä jokunen vuosi sitten etten värjää punaseks ikinä enää, ja mitenkäs kävikään...................). Ja mulle on sanottu et mulle ei sovi mustat.. mut sitten taas on myös sanottu et sopis.......... Ota siinä sitten selvää. Tai musta tuntuu et meen vaan oman mieltymyksen mukaan, enkä rupee kuuntelee muita. Tai ehkä vähän kuuntelen, mutta en paljoo..... : )) Mustissa on vaan se huono puoli et niist on hankala päästä eroon... Ja oon aika sellanen ihminen et jos päätän hiuksiani (väriä, mallia) muuttaa, niin sen on tapahduttava mahdollisimman nopeesti... Löysin yhen kuvan mis mul on kokonaan mustat hiukset. Ja siinä samalla pari muutakin _vanhaa_ kuvaa.. olkaatten hyvä.

 Täs meikä on yläasteel, kun ei viel oo labretia.. (itse asiassa kun tarkemmin katon, ni kaikki on yläastekamaa.... : D hööhöö.) Mut siis mustat hiukset. Sit vasta amikseen kun menin värjäsin tohon pinkkii ja vihreetä lisäks.
 Johan on teollisen punanen ! : D
Ah, noi blondit oli ihanat. Kun mul oli noin lyhyet hiukset ni ne tuntu ihanan paksuilta ja tossa jopa näyttääkin.. Huomaan kans et noihin aikoihin näköjään toi musta kajali oli mulla suosittu.....
Nää mun kuvauspaikatkin on tosi mielenkiintosia... ekassa näkyy, pyyhkeitä ja kolmannessa hella.... Sen verran kyl tunnistan et eka on kotoota ja kaks muuta on iskältä.
Iskän koneella mulla on enemmänkin näitä huonolaatuisia (videokameralla otettuja) kuvia, vuodesta 2006 etäpäin. Vois joskus mennä penkoo iskän koneelle vähän ja kattella mitä kaikkee kauheuksia sieltä löytyykää......... ;)

Huuh huh. Jos mä oikeesti selviin tästä viikosta ja vkl, ni WUHUU. ja viel maanantai siihe päälle. Sillo täytyy kattokaas muuttaa Jämsää ja samalla viel alottaa koulu.. tekis mieli vaan mennä asuntolalle ja rentoutuu ja vasta ti mennä kouluun, mut jäisin kuulemma pahasti jälkeen jos en tuu ma kouluu.... Jesjes. No mut Teja hoitaa ! : ))))))))) Oon vilkuillu wilmasta meitin lukkaria. Ihan jees näyttää. Olis vaellusta tiedossa, ammattienkkua, liikkaa, projekteja.. yms. : ))
ps. en kestä, mun pitää tehä taas oppari ! Justhan mä yhen tein.........




Mutta eipä mulla tässä muuta. Taas on sekavaa höpinää kaikesta turhasta : DD ahahhahh. kestäkää tai olkaa kestämättä !


Ei kommentteja: