maanantai 8. elokuuta 2011

Pääntyhjyysotsikko

huurrrjasti moikka !
Ahiihii. Täl hetkel mul tyhjeni pää ihan totaalisesti. En muista mitä mun piti kirjottaa : D No onneks voin täs kuunnella musaa ja miettiä.

Noooh, siitä mä ainakin voisin kertoa, että olin tuossa viime perjantaina (5.8) Kouvolan yössä pitkästä aikaa med kumelaisia ! Vaikka olinkin enimmäkseen ns. vesilinjalla, ni välillä pieni tylsyys johtui myös siitä et olin meeelekosen väsynypäsyny. Mut oli ihanaa nähä teitä muruset ! ja tanssiminenkin oli jees. : ))
Huomasin kyl sellasen asian, ettääää KESÄ ON OIKEESTI LOPUILLAAN. Illalla oli jo todella pimeetä puistossa istuessa. Aika surullista, mut kaikki loppuu aikanaan. Jossain vaiheessa valitinki Ellille et kuinka mul ei oo kesän aikan tapahtunu mitään kivaaaaaa. Mut sit toisaalta kun miettii.. onhan tuota kaikkea tapahtunu.. Ihan hurjasti, isojakin asioita ! Kesä varmaan vaan meni niin hurrrrjan nopeesti et tuntuu et en oo tehny mitän.
Hmmm. mitäs kaikkee mä oonkaan tehny tänä kesänä..
Juhlinnu ainakin ihan reilusti. Tutustunu paikalliseen baariin paremmin ja viettäny kotikulmilla iiihanien kavereitten kanssa laatuaikaa. kiitos teille Maria, Katri, Jenni, Roope ja Antti. Ja sit näitä lisäporukoita joihin ollaan aina välillä törmätty.
Meikän viiminen ripari tällä erää oli tänä kesänä (en sano et oisko vaikka ihan totaalisesti viiminen..mutta). Ja hienot muistot siitä : ))
Ellin kanssa ollaan kesällä nähty useasti ja oltu muutenkin paljon tekemisissä. Ellistä on tän kesän aikana tullu ihan mahtava ystävä ja yks tärkeimmistä ihmisistä mun elämässä. Me vaan ymmäretään toisiamme ja ollaan jotenkin niin samanlaisia, mutta kuitenkin niin erilaisia<3 Ellin takia oon pari kertaa eksynyt Mänttään pitämään kivaa ja esim. juhannus oli varmaan tähän mennessä se paras : ) ja kiitos Ellin oon tutustunu uusin hienoihin ihmisiin. Ja löytänyt myös uuden läheisemmän tuttavuudenkin. ; ) (siis monet nyt tietävätkin ja varmasti huomanneet tässä blogin yhteydessä, että en oo seurustellu enää Lassin kanssa...ööö viime marraskuun lopusta asti.)

Mutta hei, kohta alkaa koulu, enää kaks viikkoa työssäoppimista ja sitten Jämsään ja heti alkaa kuulemma täystohina. Opettaja tämän minulle ilmaisi. Jeeee.... Enkä oo ees oppariakaan miettiny.. siis en yhtään. Tai hiukan ! Mutta en tiedä onnistuuko se, kun en oikein oo ees niin varma minkälainen oppari meitin pitää tehä........ No joo, se selviää en vaan malttas odottaaaaaaa.

Tällä hetkellä en malta oottaa noita kämppikseni häitä... Niitä ja sitä että pääsee kerrankin kunnolla tälläytymään ! Oonko mä pinnallinen vai pinnallinen.............?  : DD Mut siis joo, on ihanaa nähä minkälaiset häät Maria on saannu järjestettyä<3 Täytyy muistaa vakiovarusteena nenäliinat....... ; )

Päällä uusi mekko ! Seppälästä vitosella : ))))
(Robbe sano et se tulee kans humalaan kun kattoo meikän mekkoo.... Oli kuulemma niin psykedeelinen. Hei kiitti.)

 Lauran kanssa<3

Mutta joooopa. Taidan tästä häippästä ! 




Ei kommentteja: