maanantai 18. heinäkuuta 2011

Boy, you can't run, you can't hide from me, I'm a killer

hellouuuu.

Taas oon kiinnostanu kirjottaa. JOOO. kinosti, rasti ruutuun.
No mut öh. Juhannus oli ja meni. Olihan hauska vkl Mäntässä. Sain uusia kavereita ja tutustuin Mäntän yöelämään. : ) Muutenkin tää kesä on ollu ihme juopottelua, eiku siis juhlimista. : DD kohta on taas sadan viiden miljoonan ihmisen synttärit ja pitäs kai jotain kortteja/lahoja rustailla. UUH. missä mun aika siihen on??
No mut viimestä lomaviikkoa viedään ja mun työssäoppiminen alkaa ens ma. Jöyyy. Toisaalta odotan innolla, kun se on aika mahti paikka, mut toisaalta ei oikein jaksas viel. En oo henkisesti viel yhtän koulutaajuudella.

Mitäs mä oon kesän aikana tehny.... no enpä paljon mitän : DD ollu kotona, nähny kavereita hyvän juoman ja ruuan merkeissä, ollu serkun rippijuhlissa, pelannu tennistä, viime vkl (la-su) olin taas Mäntässä Elbon kanssa.
niii... ja oonhan mä... OSTANU UUDET RILLIT ! mun nykyset rakkauden kohteet<3

 Mamma sano: "Tea suoraan 70-luvulta"

Toi oli sitä tehojuomaa : DD (suomeks: leijonaa ja limua sekasin. nauratti vaan kun join sen tollasesta rainbown "tehojuoma"-jugurttipurkista. : D )

Oi, en oo piitkään aikaan laittanu yhtän työtä tänne. Itse asiassa sain just yks päivä tehtyä yhen piirroksen joka on julkasukelpoinen : )))
 Suojelusenkeli, tilaustyö. tein tässä keväällä.

 Tämä on se viime viikkoinen lyijykynäpiirros.

 Tää on vaaaanha työ. Koulutyö kaikenlisäks. Kolmannella luokalla muistaakseni. Tehtävänanto oli tehdä maisema. Oon aika huono niissä, mut harjottelen koko aika !

Tääkin on tavallaan koulutyö : ) Meil oli yks projekti Jämsän koulussa ja tästä tehtiin palapeli, yhelle aarreseikkailuun lapsille. Tää oli yks kiviröykkiö siellä metsässä ja tästä piti tunnistaa seuraava etappi. : )

Mut jöööö. Eihän täs muuta voisin ehkä hipsiä nukkumaan. Kohta pitäs varmaan ruveta katteleen noita TOP-papereita ja muita koulujuttuja. Kalenteri kantsis varmaan hankkia ja mitä kaikkee... Ja pakata sinne Hämeenlinnaan (siis missä se mun top-paikka on) ÖÄÄÄÖLÄÅKPÄPIH en ehkä kestä tätä arjen vihaista ja hiljaista ja salakavalaa hiipimistä mun elämään. : <
Mut juu, näihin tunnelmiin ja näihin.. joihinkin ötyä !




Ei kommentteja: