lauantai 5. maaliskuuta 2011

Ulkoasu ja _vähän_ X-men juttua

Nyt sain jonkuunmoisen bannerin tehtyä. ei ihan välttis sovi tohon karkkitaustaan, mut tällä hetkellä paras. ja kylhän siit vois tulla melkonen sekasotku jos banneriki olis täynnä eri värejä. Jotenka kattoo kuinka kauan jaksan tota kattella.

Mut mitäs muuta, tällä viikolla oon kattellu kaikki X-men leffat ja useimmat kaverit varmaan tietääkin et oon aikamoinen X-men fani. Mul on tällä hetkellä kesken X-men Origins, Wolverine-leffa kesken. Nää kaikki löytyy meikäläisen hyllystä, enkä malta oottaa, että muutkin Originsit, ja First class- leffat tulee<3

First Class tulis tämän vuoden tienoilla kesäkuussa ja wikipediasta löytyy juttua, että Origins-leffoja tulis Magneton versio. Myös Deadpoolista ja (ihanasta<3) Gambiitista tulis omat leffat. Tiedä häntä.

Ja miksei X-menistä tulis neljäskin leffa (jota myös on povattu tulevaksi), koska jos ihmiset on kattonu sen vikan leffan (X-men: The Last Stand) trilogiasta, ni tietää sen lopun ja mikä mulle viel selvis (kiitos taas wikipedia!), et tekstien lopussa tulee viel pieni kohtaus joka kannattaa kattoa ! Jää niiiin jännään kohtaan et huhuh. En rupea yhtään selitteleen mitä tapahtuu, lukekaa vaikka wikipediasta tai kattokaa ite.
Neljäs leffa voi hyvinkin saapua, ei siinä pitäs tarinan puolesta olla ongelmaa, koska siinä ei välttis tartte olla kaikkia hahmoja. Siis mitä on kolmessa ekassa leffassa. Myös sarjakuvissa tyypit on kuollu (ja tullu takasin) ja uusia tyyppejä on tullu tilalle. Ja eihän näissä kolmessa ole edes esiintyny kuin ne ns. "pääjehut" jotka varmasti useimmat tietää. Tyyppejähän on vaikka ketä, esim:
 Nocturne

 Quicksilver

 Psylocke

 Emma Frost

 ja Bishop. Näin muutama mainitakseni.
Ja vaikka mitä muita tyyppejä käytettävissä!

Mä oon kans sellanen et jos on joku leffa mikä perustuu johku kirjaan tai sarjakuvaan, kuten tässä tilanteessa, ja se mua kiinnostaa ihan hurjasti, ni en voi olla tutkimatta asioita ja vertailemasta. Leffojenkin aikana mä rupeen miettiin jotain mitä joku sanoo tai joku pikkujuttu taustalla, että toi oli siinä jutussa ja tosta oli siinä jne. (kun siis oon aika paljon myös kattellu piirettyjä, mitä marvel.com sivustolta on löytyny).

Ja pystyn juttelemaan paljon x-men jutuista ja noin. Mutta ikäväkseni tää mun rakkaus on syttyny liian myöhään sillä viissiin, et en oo paljon niitä ite lukennu, nii että tietäsin juonikuvioita ihan kaikkia. Mutta yks mun haave on et saisin käsiini joskus aitoja vanhoja X-men lehtiä ja joskus sitä vois kolahtaa mun postiluukusta kotiin. 

Oi voi. tästä aiheesta mulla tulis niiiin paljon juttuu. Joskus voisin kirjotella miks mä X-menistä tykkään ja näin. Tykkään myös paljon piirtää niitä. On ihana tehä esim. Stormista erilaisia versioita. (koska hahmoista on muutenkin ihan sikanaan eri versioita, joten ei haittaa tehä omiakin versioita.)

 Siin on muutama versio Stormista, mut niitä löytyy vielä vaikka kuinka paljon lisää
Kuva googlesta
EDIT// Ei hitsinpimpulat ! : DDDD just tajusin, et eihän tossa Storm-kollaasissa ees oo eriversioita Stormista ! : DDD Voi morjens. No hitto menkää googlee, sieltä löytyy eri asuja ja noin edespäin. 
 EDIT2//no joo on ne hiukan erilaisia, mut ei silleen kun mä ne tarkotin.. hö.
Okei, mä tunnustan, et tää ei todellakaan ollu idea ruveta kirjottaan X-men leffoista näin paljon. Mut ei siin mitän, ainaki saan purkaa tänne eikä kenenään tartte olla muka-kiinnostunu mun jutuista : D täs yks hyvä puoli bloggailussa.

Pistän tähä loppuun viel ihanan kollaasin, mistä löytyy monia ihania tyyppejä. Ja huomatkaa ihana piirustus ! Ah<3

From Google

Ei kommentteja: