maanantai 7. maaliskuuta 2011

"Summer loving.."

Jos innostun jostain mulle kiintosasta asiasta (ei käy aina) ja se ns. kosketaa mua tai kiehtoo mua tai mitä vaan enemmän, ni mä en pysty irrotautumaan siitä "maailmasta" kovin nopeesti. Ja tällänen asia voi olla henkilö, leffa, leffa-sarja tai kirja-sarja, musa, biisi tai laulaja. Ja tällä hetkellä kuten varmaan arvaattekin mun päälimmäisin kiinnostuksen kohde on mikäs muukaan kuin X-men ja marvel-sarjakuvat muutenkin (ja liippaistaan hiukan myös Sin Cityä). Joten. Tästä johtuen juttuni voi joistakin olla hyvin yksitoikkoisia.
Mulla on paljonkin tällässii kausijuttuja. Innostun jostain, oli se sitten musaa tai piirtämistä tai jotain muuta. Jossaan vaihees kuuntelen pelkkää System of a Downia (jonka luen yheks mun lempparibändeiks) ja sillä hetkellä en pysty oikein muuta kuuntelemaan ja kirjankin yleensä luen. Ja sit se lopahtaa, en pysty enää kuuntelemaan SOADia vaan kuuntelenkin Rihannaa. Kulutan sen ja vaihdan taas. Mut en osaa kuluttaa ikinä mitän loppuun. Se vaan jää taka-alalle ja muut asiat valtaa mut.
Piirtämisessäkin on se et jossain vaihees piirrän pelkkiä vampyyreja ja sit taas sieviä tyttöjä ja sit taas marionettinukkeja.

No mutta siirrytään nyt siihen tämän hetken meikäläistä riivaavaan mielenkiinnon kohteeseen. Ihanaa kun on väylä jolle purkaa, kun ei oikein ole ihmisiä joilleka näistä asioista puhuisi. mutta joo. Siis tää mun tän hetkinen villitys on nyt yltänyt siihen, että oon surffaillu netissä, wikipediassa enimmäkseen, lukemassa juttuja. Ja sit oon kattonu leffojen making of- juttuja. Ja tää mun innostus on nyt lähteny kahteen suuntaan eli Wolverinen näyttelijään Hugh Jackmaniin ja X-men-sarjakuviin (ja muihin Marvel Comiceihin). Hugh Jackmanista on lueskellu juttuja ja kattelu videoita joista yhden haluun teille jakaa. Ja tästä videosta on myös otettu tuo otsikko (vaikka otsikko kyllä viittaa yhteen leffaan joka tällä hetkellä ei oo kiinnostuksen alla todellakaan, vaikka ihana leffa onkin) .

Ja sitten se X-men. Huah. NIIIIN tahtosin omistukseeni kyseisiä sarjakuvalehtiä : < Yksi mulla (vuodelta 2006) on ja kaduttaa niiin maan prrk******* kun en ostanut pari(?) vuotta sitten kaikki muutkin lehdet pois kuljeksimasta. Tai tähän pieni tarkennus, että ostin oman (ainoani) lehden eräästä halpiskrääsäroinakaupasta Lahdesta. Ostin yhden ja muitakin numeroita löytyi muutama kappale. Lehdet olivat muutamia euroja. ei hurjan kalliita muttei muistaakseni ihan kahta euroakaan. Ja yhden ostessani päätin tulla joulun jälkeen (joka oli juuri tulossa) käydä ostamassa muutkin lehdet pois lahjarahoillani ja mitenkäs kävikään. Kun seuraavan kerran mentiin, myymälä oli hiukan muutellut paikkoja ja kaikki ihanat kirjat ja lehdet olivat poissa !!! AAAUUAARGGHH. Sinne meni tilaisuus.
Tänäänkin hipaloin käsissäni kaupassa uusinta x-men lehteä ja olisin ostanut JOS siinä ei olisi ollut jatkotarinaa. Ja sehän tiedetään, että jos ostaa yhden lehden, lukee tarinan, niin on lopulta pakko ostaa seuraava.. ja seuraava.. ja seuraava ! Jotenka oon miettiny jos vaikka alkais tilaamaan x-men lehteä kotiin, tulis halvemmaks.. mutta siltikään ei oikein ole ylimäärästä rahnaa : <
Mutta lainasinpas tänään kirjastosta yhden Batman-sarjakuvan<3 (se on ihana) ja yhden englannin kielisen marvel-sarjiksen.. en vain oo päässy oikein selville, mikä idea sillä on, koska se ei oo mikän tavallinen jatkuva sarjislehti.. siin on vähä niiku esittelyssä eri henkilöitä tai jotain. pitää tutkii tarkemmin.
Mut joo. Tällästä tällä viikol. Katotaanko kestääkö koko viikon tää homma..

Ei mulla muuta. Tai voipi ollakin, mut ei jaksa enää kirjottaa.

Ei kommentteja: