tiistai 15. maaliskuuta 2011

Pilvet kun väistyy taivahalla taas eestä auringon.

Uusimmat lakat. Hömpän se "U must have this" ja sit se tuoksulakka. itse tykkään karamellikynsistäni<3


ja sitten vähän mun perusmeikkejä:

MSCHIC - mineraalimeikkipuuteri tai mikä onkaan. Uusin rakkauteni<3 just mulle.

Lumene Natural Codesin aurinkopuuteri ja poskipuna.

Ja samaa sarjaa kuin edellinen, mineraalipuuteri. 
Tässä vaiheessa pitää sanoo et yleensä en käytä Lumenea, on jotenkin jäännyt takaraivoon, mutta natural codea käytän kyllä, koska siltä olen löytäny ainoan oikean puuterin. joten olen idiootti joka sanoo muuta, mutta tekee toista. Ja tää on taas tätä mun omaa fiilistä ja noin. Mulle on siis jäänny mieleen se asia, että Lumene ei ole Animalian listoilla. Eli tarkoittaen sitä, että Lumene käyttäisi eläinkokeita, josta en sano yhtään faktaa tai mitään, vaan olen tälläistä kuullut ja katsellut netistä. Ja se on jäännyt mieleen kun pari vuotta sitten päätin etten osta Lumenea. Vieläkin skippaan kaikki Lumenen tarjoukset ja jos joku suosittelee sitä, sanon heti automaattisesti yäk, ei kiitos. Ja mitenkä ollakaan, käytän natural codea. joopa joo. : D
Linkki asiasta jos kiinnostaa: Animalia-kosmetiikkalista

Musta eyelineri. Wet'n wild. Tää on se mun perussilmämeikin "pohja". Arkimeikissä joko pelkkää ripsarii tai sit sen lisäks myös eyelinerit, mustalla. 

wet'n wild ja yves rocherin ripsarit, käytän aina kumpi sattuu käteen osumaan. 

Jos haluun silmämeikkiin enemmän näkyvyyttä, enkä taho mitän erikoista (siis värejä tai kimalletta tms.) ni pistän tätä mustaa. Yksinkertanen ja helppo.

Ja sit mun lempihuulipuna, yves rocherilta. Meloni tais olla sävyn nimi. : )) melko harvoin käytän huulipunaa, mut tahtosin osata käyttää enemmän..



Ei kommentteja: