tiistai 1. maaliskuuta 2011

mekkoja siellä, mekkoja täällä

Sain hullun ajatuksen, et mun on ehkä pakko saatava uus mekko mun synttäreille. ja tottakai, tässä kun en ihan kovin nopiasti pääse kauppoihin pyörimään, päästin itteni pyörimään Hömpän nettikauppaan. O'ou. No joo, en tiiä oonko mitän tilaamassa, itse asiassa katselin vaan hiukan tarjontaa ja hintaluokkaa. Ja tietysti se kaikista ihanin olisi se mikä on kaikista kalleimpia mekkoja. Eikä mun omatunto anna ostaa pelkille synttäreille jotain 40-50€ mekkoa. Pläh. Mut onneks kympilläkin löyty ihan jees mekkoja.
Täsä olisi muutama mitkä mielytti silmää ja voisin jopa ostaakin:

 14,95

9,95

19,95

9,95

Tällässii löyty. Aika yksinkertaisia (ja halpoja) mut asusteillahan niitä saa rikastettua. Ja itseasiassa, mulle just tuli mieleen yks mekko mikä löytyy meikäläisen kaapista. Se on hieno. Pelkästään juhlissa käytetty. Mutta käytin sitä mun 18- ja 19-vuotis synttäreillä. Öh. No mut miks katkasta perinnettä : D ja noh, toisaalta siin on myös se et siihen pystyy lisäämään vaikka mitä uusia asusteita.. ; ) Jotenka, taitaa tämäkin ongelma tässä kirjoittaessa selvitä ! : D kyllä tää kirjoittaminen ja miettiminen auttaa !
Tällä hetkellä nenukka ihan tukossa ja pää täynnä räkää. Kroppa jumis ja väsy painaa. Mutta silti taidan mennä siivomaan ja ehkä lajittelemaan vaatteitani.. : ) 

Palataan astioille !

Ei kommentteja: