perjantai 11. helmikuuta 2011

Pitkästä aikaan yhtään mitään.

Juupajuujaapajaa. Viimeks oon varmaan kirjottanu kunnon postauksen ennen joulua. Joulu ja uusivuosi toivotuksii ei oo tääl näkyny, koska sillon ei kiinnostanu kirjottaan mitän kyseisistä tapahtumista. Ei ollu oikein joulufiilistä eikä mitän muutakaan : D Nyt on yksityiselämässä sattunu kaikenlaista joka ei kuulu tänne.

Mutta ! Kouluhommat on alkanu rullaileen ja noin. Rupesin yhden projektin projektipäälliköksi ja sen parissa mulla menee osa ajasta. Sitten on alkanut vaikka mitä uusia kursseja, esim. ammattillistia viestintää ja se on iha HURRJAn hauskaa : ))) Me leikittiin kaikkii kivoja mielikuvitusleikkejä ja tehtiin erilaisia ilmasuharjotuksia ja sanaleikkejä yy äm äs. Iha mahtavaa. Todellakin lempparikurssi tähän mennessä.
Ja tottahan tuo työssäoppiminenkin (taas) on edessä ja miten sattuikaan (pitkän vatvomisen jälkeen) olen lähdössä ystäväni Ellin kanssa (taas) Espanjaan työssäoppimaan 2 kuukaudeksi! Juhhuu : )) Tällä hetkellä valmistelut vähän takkuaa, mutta muuten oon ihan go go. Huomenna mennää ostaan mulle 20-vuotis lahjaks kapsäkkiä. Sellaista jota pystyy kunnolla kantaa perässään.

Oon alkanu kotiutumaan Jämsään, sen verran ku voi kotiutua jos asuu koulun asuntolassa viikot ja vkl kotona. Oon saannu sieltä uusia tuttuja ja uusia mahdollisuuksia. Ja jos jotain hyvää, ni sit myös ikävääkin.
Viime aikoina oon kyl välil ikävöiny hurjasti edelliseen kouluun ja luokkaan ja arkeen ja rutiineihin. Siihen kuinka aina aamusin heräsin omasta sängystä yksin, valmistauduin kouluun ja lähdin bussilla ja Hahhin kanssa aamusekoilut ja sen jälkeen koulussa sekoilen lisää ja maalaten ja piirtäen<3
Ja siitä muistuikin mieleen, et ihan hullu tottuminen kun ei voi tosta noin vaan alkaa maalaamaan eikä oo mahdollisuus kokeilla kaikkee erilaisia tekniikkoja yy äm äs. mut oon saannu jo muutaman tilaustyön. Yks tatska pitäs tehä, ja pari luokkalaista on kyselly taulujen hintoja ja yhdellä luokkalaisellani on jo meikän piirustus seinällä : ))) tästä se ura urkenee.

Mut tää oli tällänen inspispuuska, ja sillee. moro.

Ei kommentteja: