perjantai 25. helmikuuta 2011

Aina ei suju. Mut joskus sujuukin.

Nonni ! Nyt se sitten peruuntu se Espanjan reissu. Tällä viikolla piti tulla viestiä, et päästäänkö sinne. Mut eipä ollu tähän päivään mennes tullu edes ei:tä. Opettajakin sano et siirtykää nyt vaan to the plan B ! Ja nyt meen sitte nuorisotoimelle hommiin. Kattellaan sitä Espanjaan ens vuonna sitte.

Mut hitsin pimpulat kun on osannu olla rankka viikko. Siis henkisesti sekä fyysisesti. Ollaan hiuka kuohuntavaiheessa luokan kanssa (näin ryhmädynamiikan termeillä sanottuna). Täl viikol toteutettiin sellanen liikuntailtapäivä meitin koululle. Siel oli hankifutista, hippaleikkejä, tandemhiihtoo yy äm äs. : )) oli hauska päivä. hyvin me se vedettiin  Nuva10snäyo !

Nyt sit raahasin koko puol elämää poies Jämsästä kotia, kun ens viikko on hiihtämislomaa ja sen jälkeen alkaa viiden viikon työssäoppiminen (siis meikäläisellä se on 3-4 viikkoa, koska meni se kysyminen niin tiukille). Eli 6 viikkoa kausalassa. Juhhuu. : ))) Toisaalta harmi kun ei nää Jämsän kavereita niin pitkään aikaan, mut toisaalta on kivaa olla pitkästä aikaa reilusti kotona. Ne 20-vuotis syndet on tulos ja 3.isosleiri. : ))))

Täs aikasemmin pari viikkoo sit, ku vielä luulin lähteväni Epskuun, ni hankittiin mulle kunnon perässä vedettävä matkalaukku. Se on violetti ja kiiltävä sellainen<3 Tuli muutenkin niiiin tarpeeseen. Mamma ja iskä osti sen puoliks mulle synttärilahjaks. Nii ja huomenna mennää hakemaan Specsaversilta mun uuuudet oikeat aurinkolasit. Ne oli niiiin extemporee ostos et huh. mentiin vaan vähä tiedustelee hintoja, ja sit kokeilin yhtii ja iskä sano et otetaan ne jos ne on hyvät. Olin et oke, sopiii ! ja niin ne mitattiin ja valittiin linssin väri jne. ja nyt ne on sit täl viikol tullu ja huomen haetaan<3 Ja maksaa vain 49 egee. Eeeei paha : )))

Ja tossa kun tultiin Mamman kanssa Jämsästä (Mamma haki mut iskän autol, mul oli muutama kassi tavaraa... hups) ja pysähyttiin syömään johku huoltikselle ja siin kun join sitte maha täynnä kahvia ja Mamma kävi siin vilkuilee kaupan puolella, ni sillä hetkellä, mulla oli melkosen hyvä olo. Sellain et melkein itkin. Varmaan se oli pieni ruokahumala, mut sillä hetkellä vaan oli tosi hyvä mieli. Sellanen, et oon menos kotiin turvaan. <3

Ei mulla muuta. moikkelis.

Ei kommentteja: