maanantai 18. lokakuuta 2010

Everybody take it OFF !

Tahon jakaa tän yhden biisin jota ollaan Elbon kanssa kuunneltu, totaa.. aika paljon. Aika tarkotan niiku pALJON ! : DDD
Ke$ha-Take it off
Pyydettiin tätä baarissaki pari kertaa kun oli pakko päästä danssaa !


Mutta mutta, meikä on tällä hetkel kotona. 12.35 lähtee bussi kohti Jömsöä. Ja sitte alkaakin työn täyteinen viikko. Himoksella on Lastenfestivaalit 21-23.10. ja meijän koululta on sinne muutamia toteutuksia. Esim. meikäläinen oon kasvomaalauspisteellä maalailees ja sit heilun merirosvona rastiradalla. Saadaan tästä yks viikko työssäoppimista. Varmast tulee kiireistä mut hauskaa. Ja ton ajankohdan takia tuun vasta su kotio takas. Mut mulla alkaani sitte sen jälkee työssäoppiminen kotona seurakunnalla. Siitäkin tulee varmast hauskaaaaa : )))

Ainii ! Meikä meni vähän "siistimään" mun otsatukkaa ja se on nyt ihan hirveen näkönen !! -.- Onneks meitin yks luokkalainen lupas vähän saksia sitä kun parturi-kampaaja on aikasemmalta ammatiltaan. Kiitos vaan hänelle<3 

Mitäköhän muuta mä oon tehny.. HEI, mä oon piirtäny ! Jopa melko onnistuneesti<3 Jeee eeeee : ))) tämä on hyvin iloinen asia : ))) Ja sit mä oon opiskellu vähä teoriaa ja henkaillu kavereitten kanssa. Ja shoppailu ihan vähän vaa..
Jämsän Seppälästä löysin parit legginsit (semmoset riemunkirjavat, ja harmaat farkku) ja ja. Citymarketista ostin ihanan tupsupipan<3 Ja sit oon tilaillu hömältä vähä kaikkee.. : ))) Ja kirpparilta läysin farkut ja huivin.. Ai hitsi, en ees haluu tietää kuinka paljon mulla on emnny rahhoo..

Mutta ei mulla muuta, palaillaan !!

2 kommenttia:

I'm Lacking kirjoitti...

Mua harmittaa ihan hirveesti että en löydä enää kirpparilta oikein mitään kivaa, sitten täällä ei ees oo älyttömästi kirppareita ja ihan perusjutuistakin pyydetään ihan hirveitä hintoja.

Teja kirjoitti...

Jep. sellasta se on nykypäivänä. Joko on ihan moskaa se kama tai sit ei raaski maksaa käytetystä jotain summaa.. Mä oon niin huono löytään kirppareilta mitän. Yleensä kaverit löytää mulle tai sit on tollassia sattumia, et löytyy yht'äkkiä joku yks hieno juttu. Mut enimäkseen ostan ihan tavallisista kaupoista, mut vaan alelaareista.