keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Mä olen se narri joka naurattaa, aina kun se sattuu sopimaan. Ja sehän on luonnollista niin

Eilen oli ihan karmaseva päivä, onneks iltaa kohen kyl parani ja nyt on hiukan jo parempi meininki.
Meikä eilen esim. tajusin et mun kengät on kuusaalla eikä mun jalas sillon ku niit tarttin (liikkatunti meni pienis pinkeis balleriinoissa..hups) ja menin sitte ja liukastuin kuralätäkköön ja sit ketutti kun kalsareita myöten oli housut märkänä. Ja kengät kuras.. mm. nami.
Onneks pääsin shoppailee halpahalliin ja sain uudet kengät(jotka kyl oli aivan tarpeelliset muutenkin) ja muutaman muun jutun. Pitää nyt vähennellä tota shoppailua hiukan. (oon ostellu täs verkkatakin ja olo-/liikkahousut ja vaikka mitä muuta.. hups. taas.)

Meikä on menos leiriavustajaks isosleirille nyt perjantaina. Vähä kivaa nähä Iitin tyyppejä, kun en oo pitkään aikaan nähny. : ) Toiv. leiristä tulee hauska ! Ja nyt mun ei tartte huolehtia mistän myöhästymisistä ja kaikista kun meen jo huomen torstaina kotio ja tuun Jämsään vasta ens ma. Kun maanantai ja perjantai on mulla vapaata.
Ja nyt just sain tietää et pääsin atk:n tentistä läpi. Sain 3 : )))) Jihhuu.

Ihanaa ku pääsee kotia ihan rauhassa perjantaina miettiä asioita, eikä tarvi heti kotiin saavuttuani Heiskuun rynnätä.
Ja nyt ajattelin ens ma ottaa akvarellit matkaan, ni voisin yrittää tehä jotain töitä kun ostin uudet pensselitkin<3 Sit vois ehkä tulla jopa uutta materiaalia tänne..

Pistän pari kuvaa jotka Maarit on ottanu meitin päättäjäisistä. Mara on myöskin ne muokannut. Mutta ihan yksipuolisuuden takia ajattelin pistää parit kuvat tähän loppuun. : ))


Riina, Heli ja Minä


Meikä.. mut en kyl muista tän kuvan ottohetkeä.. : D

Ei kommentteja: