sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Beautiful Blogger Award

Tästä kuuluu kiitos Sinille tästä palkinnosta : )) Eli tämän palkinnon saadessaan pitää kertoa 7 asiaa itsestään ja pistää palkinto etiäpäin seitsemälle henkilölle. Joten here we go !

1. Tällä hetkellä tekisi mieli hirveästi piirtää/maalata, mutta uskon että meikän taidot on ruostunu ja en osaa enää piirtää, koska en harjottanu tätä kesällä tarpeeks (ollenkaan?).
2. Mun tyyli vaihtelee naisellisesta, poikamaiseen ja siitä vielä tyttömäiseen. Värimaailma voi olla joko tummaa tai hyvin värikästä päivästä riippuen. Eli en osaa sanoa mikä olisi se meikäläisen tyyli
3. Mun naama on ollu mulle hyvin arka asia monta vuotta, ja vasta nyt alan olemaan sinut itseni kanssa. (pikkuhiljaa..)
4. Vihaan valkoisia vaatteita (kengät ja housut ja kaikki, HYI !) sekä kookosta.
5. En osaa puhua kunnolla. Sanat menee usein sekasin ja mökellän jotain outoa.
6. Oon tosi sosiaalinen, tartten ihmisii. Mut joskus vaan kiehahtaa yli ja kaipaan omaa rauhaa. Ja inhoon arvostelua, ellei se oo fiksua ja rakentavaa. (eli pystyn harmistumaan hyvin helposti jos joku idiootti tietämätön sanoo yhen vääränkin sanan mun töistä. Osalta ihmisitä osaan ottaa rakentavaa palautetta omista töistä. tiedän tiedän, en ehkä ole aivan aikuistunu tässä asiassa)
7. Odotan toisaalta innoissani 20 wee partyja (sweeeet twenty !) mut toisaalta odotan asiaa kauhulla..

ja nyt vihdoinkin kun olen saannut tämän hoidettua (7 asiaa ittestään, ei pitäs olla hankala. Teja saa kulutettua n. kolme tuntia tän jutun kanssa..) ni voisin pistää palkinnon kiertään. Ja teen täs nyt poikkeuksen. Annan palkinnon nyt yhdelle henkilölle 7 sijasta. Sini ja Sinin nimeämät voittajat olisivat munkin listalla, mut en viitti nyt pistää nimiä listaan. Mut tietäkää, et antaisin teille saman palkinnon, ellei Sini olis kerinny eka ! : ))) 

And the one and only winner is..



Ei kommentteja: