tiistai 10. elokuuta 2010

ohoh.

Tämä tyttö lähtee Jämsään ensi viikolla.. huh. : D
oon iha ilonen, mut jännittää jos se opiskelu ei ookkaan nii kivaa..
Mulle soitettii ennen kaheksaa(hyh) aamul, ku olin erityinen ja se opettaja halus selvittää mulle et:
a) mun olis pitäny hakee YO-pohjases haus. (kun oon käynny sen amiksen, mut luulin et mun pitää hakee peruskoulupohjases..)
b) tästä johtuen ne pisti mut opiskeleen YO-pohjasten ryhmään ja pääsen suorittaan ton koulun kahes vuodes (jesss)
c) ja vielä tästä johtuen, mulla ei alakaan huomenna koulu vaan ens viikon tiistaina ! Jes. Eli ens ma meikä muuttaa Jämsään.. 

et sellasta.. nyt pitäs sitte siivoilla ja laitella tavaraa sen mukaan mitä aijon ottaa mukaan. Koko omaisuuttanihan en rupea muuttamaan vielä, kun meen sinne koulun omaan asuntolaan. Astiat, liinavaatteet, omat henk.koht.kamat.. ne mä otan mukaan. Ja pyörän. : D kattoo jos vaikka innostus pyöräileen aina ku pitää asioilla keskustassa käyä..

Mut eipä mulla muuta täs : )

Ei kommentteja: