lauantai 10. heinäkuuta 2010

"Merkit ihollasi kertoo enemmän kuin kaikki maailman sanat yhteensä"

Tuntuu et on asiaa, mut jotenki en saa ulos. :s kokeillaan.
Tos perjantaina... eli eilen : D kävin Kausalan uudella kirpparilla ja oli siel jonkuu verran tavaraa, ja ihan hyvääkin tavaraa. Löysin yhdestä pöydästä sellasen jakun, tai mikskä sitä sanois. Sellain lyhyt "takki", pusakka. Musta. Se kangas oli sellasta jännää kiiltävää, pehmeetä mut kiiltävää. En tiiä yhtän mitä ainetta se on, mut hieno se o. Gina Tricosta alunperin, niskalapun mukaan. Maksoin 4 euroo.

Kävin myös moikkaas Lauraa kiertsillä. JA kun siellä kiertelin vähän, ni nyt se sit löyty.. Peilipöytä ! Oon pienestä asti haaveillu sellasesta ja nyt löyty. 65 euroo, just kunnostettu. kolmiosanen peili ja viis laatikkoo. Valkonen kylläkin, mut sen voi maalata jos jaksaa. Nykyäänhän mun meikki-/peilipöytänä toimii yöpöytä jonka päällä on seinään tuettuna iso peili. : D
Ajattelin, et voisin sen käydä siel nappaamassa jos sitä vaikka sit omaan kämppään tunkis.. ;)

Tällä hetkellä oon iskällä ja eilen olin mun veljen tyttöystävän kaverin mökillä. Uitiin varmaan pari tuntii ja grillattiin ja noin. Pocekin sano et: "Mulla oli kerrankin hauskaa sun kanssa Tea." Et kiitti tästä. : D

Mut kohta sitten nukkumaan. Tässä vielä yritän päättää jonkuu Apiksen piisin jonka kuuntelisin.
Nyt löyty, linkitän sen teillekin, Olkaa hyvä.
Apulanta, Onttosydän

Ei kommentteja: