keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

I'm genie in the bottle babyyy..

Joo o, tällä hetkellä kuuntelen Chrisse A:n Genie 2.0 biisiä ja siitä toi  otsikko. Mut se ei kyl liity aiheeseen nyt olleskan..
Elikkäs jos mentäs sit asiaan. -> Eilen tuli kirje missä luki
Turku = Hylätty valintakokeessa
Järvenpää = Hylätty valintakokeessa
Joensuu = Ei osallistunut valintakokeeseen
Kauniainen = Ei osallistunut valintakokeeseen

Suomeks; en päässy mihkän kouluihin mihin kevääl hain. No, eipä siin mitän. En ees uskonu pääseväni. Mut silti tuntuu vähän inhalta, kun kuiteskin tein edes jonkuu verran töitä noitten eteen. Hassuinta tossa on vaan se, että Turusta olin saannu yhden pisteen ENEMMÄN. Siis en tajuu. Tipuin sieltä heti kättelys, ja luulin et olisin Järvenpäästä saanu enemmän pisteitä ! No yks piste ei oo oikein mitän, mut silti !
No se siitä sitten, amisten jälkihakuun ens viikol ->

Oon tän viikon lojunu kotona, tekemättä mitän. TYLSÄÄ ! Onneks huome näkee edes Lauraa, ettei mamma oo ainut ihminen jota nään. Ja tahon uimaan ! Jos olis vähänkin lähempänä joku ranta, ni kävisin varmaan joka päivä yksin uimas<3
Ja te kaikki jotka ajattelette, et noh, mitäs siinä ruikutat, lähe urakille. Ei se NIIN kaukana ole. Mut sori vaan, oon niin rapakunnos, et tääl sääl en uskalla lähteä pyöräilemään. Ja pyöräileminenkin on mulle hiukan vieras asia.
Olen nössö, myönnän u.u

Mulle tuli äsken ihan hirvee polte lähtä tanssimaan ja juhlimaan koko yöks hyvällä porukalla. Viimeks päättäjäisis olin pilettääs. Tuntuu, et kaikki muut on aina jossain pitääs hauskaa, jos ei missään yöelämäs ni jossain illanistujaisissa kavereillaan jne. Ma tahtoo myos !!
Olis vaan niiiin ihanaa.

Pitäs varmaan kohta värjätä taas hiukset. Tykkään näistä ihan sikanaan, koska mun juurikasvu hukkuu tonne ihanasti. Oon varmaan neljä kuus kertaa värjänny tolla ja juurikasvuu on moooooooooooonta senttiä. ja siis kyllähän se näkyy, juurikasvu siis, mut se ei oo nii selvä ku jos mul olis blondit hiukset.
Näis on se et kun värjään (ja tää on tää yks tietty väri jota ei oo toista<3) ne tulee ihan kunnon kuparin oransseiks, mut sit kun ne haalistuu (joka tapahtuu melko nopeesti) ni sit niistä vasta tuleekin ihanat iiisolla I:llä.
Mut tää on just tällä hetkellä se ihanin väri. Tahon vaan et toi mun otsis kasvais viiieläkin pidemmäks, ettei se olis nii höhlä kun pitää hiuksii tavallisesti auki. Joudun aina miettiin jotain kampausta. Nyt oon innostunu tekeen puoliponnarin niin et vedän päältä kaikki hiukset taakse. Aluks oli pelottavan näkönen, mut lööv nykyään. Näit hiuksii on muutenki hankala laitella mun silmälasien takia. toi ylikasvanu otsis kun ottaa niihin kiinni ja tekee tyhmiä mutkia hiuksiin. -.-
nooo, jos nää nyt vaan kasvais tästä viel vähä : >

Ei kommentteja: