maanantai 14. kesäkuuta 2010

Heipähei taas !

Wuhuu, nyt on uus netti meillä. Mun nimillä. Eli sit ku lähen menee vien netin mennessäni. hähähäähää. No joo.

Vou. jo reilu viikko kuva- ja mediataiteen ammattilaisena ;) elikkäs alotetaan viime viikon perjantaista

4.6.2010

jee ee. elikkäs, aamulla yhdeksäksi lähdettiin Mamman ja Hahhin kanssa kouluun. Mamma ei päässy juhliin kun sillä oli yks kurssi kouvolassa ja se lähti sinne. lastattiin vaan mun kolmen vuoden kamat kouluta autoon.
No sitten siinä juhla alkoi ja oli puheita ja laulua ja tollasta. Ja tietysti valmistuneet sai totarit ja stipendit ja ruusut ja lakkiset päähän. Meikäki sai stipendin tutor-toiminnasta ja ööh, siitä kun oon ollu aktiivisesti mukana kaikessa.. tai jotain tollasta Tapsa höpis.
Sen jälkeen hengailtiin viel vähä koululla ja katteltiin ku opet joi skumppaa meitin takapihal, sen kunniaks ku ne pääsee KUME07 eroon. no ei vains. ne tekee sen joka vuos. Kaikkien luokkien kunniaks.. ;D
Ja mitenkäs kävikään siinä kun juotiin kahvia ja onniteltiin toisiamme. Meikä itki varmaan viis kertaa siin sillee "Möööööööö !" ja kukaan muu ei itkeny. vähä noloo. -.-
Oli ihanaa kulkea Kouvolan  keskustassa juhlamekko päällä ja lakki päässä. Johan juopot vihelteli perään.. :< ainoot vihellykset koko elämässäni ja nekin joltan randomspugelta.
Mut ainoastaan apteekin nuori kassaneiti onnitteli mua lakin nähdessään.. mut kyllä varmasti olisi onnitteluja tullu jos olis ollu valkolakki päässä... >: (
Muutama kuva, olkaa hyvä

Tos toka vikas kuvas on Katri kultasein.

Sitten menin kotiin ja illalla menin eka Samin luo alottelee ja sen jälkeen siirryttiin Kouvolaan baarin puolelle. Tulihan tanssittua Rock that body<3 sekä Destination Calabria med Laura ! Wuhuu. Oltiin suunniteltu toi Rock that body jo viikkoja aikasemmin. Oli ihan mahtava päästä sitä tanssii ku oli n. vajaan kuukauden sitä kuunnellu. Lisää kuvia...

Minä ja Hanna


Hanna, Niina, Riina ja istumassa Anniina


Minä, Laura, puolikas Heli, Hanna tuolla välissä, sekä Anniina (nää kaikki kuvat on Samilta)

Lotta ja Mara 


Kauniit Laura ja Sami (nämä kaks kuvaa on baarista.. muut oli julkasukelvottomia.. no ei vain. en viitti laittaa ihan kaikkea tänne.. tulee ihan sikapitkä postaus.)

ja sit viel meikän asukokonaisuus illalla. (valmistujaisjuhla vaatteet näätte muista kuvista ihan tarpeeks monta kertaa..)

Housut oli pillit ja jalas mulla oli samat korkkarit ku päiväl, ne jotka kuvissa näkyy.

5.8.2010
Lojuin kotona ja iltapäivällä lähdin käymään Minnan luona joka juuri tuona lauantaina pääsi ylioppilaaksi.

6.6.2010
Oli sitten mun vamistujaisjuhlat kotona. Tuli muutamat sukulaiset äidin puoleta hämeenlinnasta asti ja muutama iskän puolelta. Ja sitten oli veli ja sen tyttöystävä ja sit muutama kaveri. Oli kivat pikkupippalot. :)


Minna, minä, Maria ja Katri. Kaikki edustaa parhaansa mukaan. : D

Joo o.. ehkäpä tää nyt riittää tältä erää.. ens viikosta tulee sit lissää juttua.

Ei kommentteja: