lauantai 26. kesäkuuta 2010

uutta matskuuu !

Tässä odottelen et saisin ihmisiltä kuvia riparista, josta kerron sit mielummin tarkemmin med kuvat. Joten ajattelin sillä aikaa pistää muutamat kuvat mun töistä. Ei oo ihan uusimpia, mut oon vähä aikaa sit kuvannu ne ainaki ! : D jos mä oikein kattelin ni en oo niitä täällä viel julkassu.
Syanotypia. (eli sellanen jännä valokuvamenetelmälitkuhommeli. Valo herkkää litkuu paperille, kuivuttaan. keksitään mitä päälle laitetaan. Toi kuva on netistä, josta on tehty negatiivi ja mustavalkonen. Tulostettu kalvolle. Se ja lehti paperin päälle ja lasin alle koko roska. Sitten vaan aurinkoon valottumaan. Eli kaikki mis on tota sinistä on ollu suoraan auringossa. ja mis on valkosta ni se on ollu tummaa siinä kalvolla eikä auringon valo oo päässy läpi. Lehden "aukko" on maalattu akvarelleilla. Tajuskohan tosta kukan mitän.. : D )

Syanotypia myös. Punanen ja vihreä alue on taas maalattu akvarelleilla

Akvarellitkynät.

Mermaid, akryylit.

Akvarellit

Muste

Muste

Lyijykynä

Ja sit x-men kuvia ! Nää on tehty akvarellikynillä ja musteella. Tää on Mystique.

 Jean Grey. (tuolta takaa on toi salama vähä ikävästi ottanu.

Storm.

Rogue.

Ororo Munroe.

Tällästä, näyttääkö miltään?

Tänää käytiin syömässä äidin&iskän kanssa. Siinäpä se mun juhannus sit olikin : D en oo tänä vuonna mitän tekemässä muuta. Eilenkin vaan lojuin kotona. Tai no meen mä tänää viel iskälle yöks.

Katsellaan ensi viikolla jos se Katri pääsis tuomaan mulle kuvia, ni voin kirjotella sit riparista juttuu.
Ens viikolla ei ookkaan viel mitän erikoisia kesäsuunnitelmia. Lauran kanssa mennää kahveelle tai jätskille ja kumelaisille mietin, et jos vaikka ehottelis jotain päivää millo nähtäs.
Ja täs koko aika odottelen et töistä tulis soittoo.
Sitten mul olis ens kuussa toinen ripari, missä oon isosena ja Pioneerifestivaalit jonnekka ollaan Minnan kanssa menossa. Ja pitäs jälkihaussa hakea muutamaan kouluun..
Ja siskonkin luona pitäs lähteä käymään. Ja tädin. Apua, kesä on liian lyhyt.

Mut palaillaan ensi viikolla, MORJES !

Ei kommentteja: