tiistai 29. kesäkuuta 2010

Pikapika.

Jep, hahaa : D itteeki naurattaa. Ai mikä? No se et meen kattoon Twilight-epäilys leffaa. Tänää. Tai siis tossa keskel yötä. päivän vaihtuessa. Yönäytökseen.
Minna soitti et lähenkö, olin et no joo. mikä ettei : D Meitin piti mennä perjantaina, mut käy se näinkin. Joten huomenna olen viisaampi kyseisen leffan tiimoilta.
En myönnä itteäni miksään twilight himofaniks, mut se on koukuttava kirjasarja. Ja joo, kirjasarja. Oon yleensä aina sitä mieltä, että kirjat on paljon parempii, kuin niistä tehdyt leffat. Mut totta kai jos twilightista tehää leffa, ni pakkohan se on nähä...
JA siinä on Peter Facinelli<3 eli kaikkien tuntema ihana Dr. Carlisle Cullen.
Ja siinä on myös söpö Jackson Rathbone eli Jasper Hale : >
Sekä sekä. Hyvin komea Emmet Cullen eli Kellan Lutz
ja onhan nyt Jacob Black eli Taylor Lautner aika söpö nöpönenineen : D
Tämä kaarti, ni leffa on HYVÄ ; D

3 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Tajusinpa tulla tutkailee sun blogia ja pisteet siitä, että ulkoasu on ihanan persoonallinen ja että nähtävästi kirjoittelet ahkerasti. Itselle on vaikeaa omasta elämästä ollut aina kirjoittaa. Päiväkirjoihin on jaksanut panostaa aina ne muutamat eka sivua ja sitten se on taas jääny...:D Pitäis varmaan noi twilight:t lukea kirjoina ku moni mainostanu niiden toimivan kirjana paljon paremmin. Olen vain ekan leffan nähnyt ja töiden ohella vilkuillut välillä epäilys leffaa, mutta aika ohi se menee kun en kakkosta ole nähny :D

Teja kirjoitti...

Kiitoksia :) tausta on ihan tuolta bloggerin varastosta, mut kuiteskin tykkään siitä.
Mulla on tälläkin hetkellä päiväkirja johon oon viimeks öö viime joulukuussa kirjottanu : D välil ei jaksa niin ahkerasti kirjottaa. Nyt kun on toimiva netti ja toimiva kamera, ja edes tapahtuu jotain kerrottavaa, ni tulee kyllä juttua. Aina ei jaksa tätä kaikkea kirjottaa naamakirjan statukseen ;)
Joooooo, suosittelen ERITTÄIN lämpimästi lukemaan ne kirjat. sata kertaa parempia, mut kyl leffat on hauskoja seurata kans. Leffalla on ainoastaan se kiehtovuus, et mitenkä kaikki maisemat ja jutut on rakennettu ja miten se sit vastaa omaa kuvaa kirjaa lukiessa. Et mulla ainakin on hankala lukee kirjaa enää, jos oon nähny sen leffan.

Sini kirjoitti...

Eli vähän samaan tapaan kuin vaikka Pottereissa: kirjat selvästi parempia, mutta leffojen kohdalla haluaa aina nähdä miten on saatu aikaiseksi tietty kohtaus, hahmo ym. Ja twilightin lukemin alkaisi jo nyt, jollei olisi vielä kesken yksi toinen fantasia kirja sarja nimeltään "Belgarionin taru" hieman puuduttavaa lukemista ja sen takia vasta kolmas osa menossa (hyllyssä on vielä 7 muuta...)