tiistai 15. kesäkuuta 2010

Leirimarsu täällä, hoi !

Joo, siis tänään suuntaisin nokkani Heiskuun leikkimään leirimarsua aka leiriavustajaa. Tänään mennää me leiriavustaja, papit ja umpat ja isoset. Huomenna tulee itse leiriläiset ja sit se varsinainen homma alkaakin. Viikko me siellä lojutaan ja syödään. (oon antanu Lassille kunniatehtävän. Se saa tuua mulle kaikkee hyvää ens lauantaina, kun on vierailupäivä. Sekin on jopa lomilla sillo. Eipä oo silläkään enää kauaan inttiä ja sit se kotiutuu tuskallisen vuoden jälkeen<3)

Ainii, me oltiin viime la meitin kavereitten häissä ja oli kyllä kivat pippalot. Kirjotin vieraskirjaankin et olipas hyvää ruokaa ! Maalasin niille kahelle taulun, jännitän et mitäköhän tykkäävät. Ite olin ihan tyytyväinen siihe. Ehkä taustassa olis voinu olla enemmän valoa ja varjoa... Ai, hitsi. ja tietenkin unohdin ottaa siitä kuvan. Hyvä tea-tampio -.-

No joo, mut kuiteskin. Olihan mulla muutakin asiaa.
Siis meikähän oli tasan viikko sit siel Turussa kokeissa sinne Taideakatemiaan, teatterin linjalle. Noh, kuten arvata saattaa, enhän minä päässyt ensimmäistä vaihetta pidemmälle. Lähettiin illalla Mamman kanssa ajamaan takas Kausalaan. Aamulla lähettiin kaheksalta ja tultiin yöllä n. yhen aikoihin kotio. Et ihan kiva reissu. Kyllähän mä sen tiesin, et en pääse sinne. Ja varsinkin siinä vaiheessa tiesin kun tulin pois sieltä yksilötehtäväjutusta. Meni niiiiin persiilleen et huh huh. :S Mut ei siin mitän. Mulla on nyt ihan uudet suunnitemat. Ja tulevaisuudesta se ainakin on varmaa, ettei Lassin kanssa samaan kaupunkiin olla menos. :<
Mut sille ei maha mitän. Oon jo haaveillu omasta kämpästä ja kaikista niistä astioista ja keittiöjutuista, mitä mulla tuolla kaapissa on tallessa ;> Hihii.

Mitäs muuta tässä on nyt tapahtunut.. hmm. No shoppailuja on tehny melko ahkerasti.
Ostin tos viime viikon maanantaina, mustat porkkanamalliset housut. Jollaan kahella eurolla. Mamma joutu niitä vähän lyhenetelemään. Sit oon ostanu hurrrjasti alusvaatteita. Halvalla.. Ja ja. Ainiii, ostin kans eilen sellasen ihanan paidan jota oon kuolannu jo muutaman viikon tuol Kouvolan robbarissa, mut ei ollu kokoo. Ja nyt sitten löysin Kuusaan robbarista sen saman ässänä ja ämmänä ja otin sit sen ämmmän, kun se näytti paremmalta päällä. Kympin makso sellaine harmaa t-paita jossa on painettu wonderwomanin ja kahen muun naissupersankarin kuvan ja teksti "What boys can do, womens can do better." jotenkii tolleen. Se on ihana ! Terveisin nimimerkki "sarjakuvafani"
Oha se teksti aika feministinen, mut iha hyvä kuiteskin. Joskus vaan on niin et tytöt vaan osaa paremmin ku pojat ;)

Leirimarsu kuittaa.


PS. Löysin Seppälästä aivan ihanan vartalokuorinta-ainetta. Ihastuin purkkiin ja oli viel alennuksessakin 2,50. Siel oli vaikka mitä kivaa, shampoota, hoitoainetta, jalkarasvaa, jne. mut niit kaikkee muuta en tarttenu :D joten ajattelin joskus toiste ostaa niit. Noit näköjään pystyy ostaan englannista(?) ja nelly.comista.
Anatomicals, body scrub:

Ei kommentteja: