lauantai 8. toukokuuta 2010

Kaikkee rytinällä päälle

Hohhei ! Kylläpäs taas on öö.. reilussa kuukaudessa tapahtunut.
Ehkäpä se tärkein asia on, että OPINNÄYTETYÖ ON OHI ! WUHUU! Ja sain opettajaltakin (naamakirjassa!) vahvistuksen et tulen valmistumaan kuva-artesaaniksi!

Mut jepjep. Meikän seminaari oli viime to ja en ymmärrä, mut menin aivan paniikkiin just ennen esitystä.. Ja ihmisetkin sano sitä et ne ei olis uskonu mun jännittävän niin paljon. Olin ihan itkun partaalla ja nieleskelin itkua viel seminaarin aikana. Mut nyt kyl tiiän mistä se johtu. Pelkäsin mennä sinne eteen ja kertoa, että juuri se opparityö oli mun. Mun mielestä mulla oli koko joukon huonoin ja rumin työ. Lapsellinen ja nolo. :< huah. Mut hassuinta oli et just se maalaus josta vähiten tykkäsin, ni oli meitin ulkopuolisen arvioitsijan sekä meitin opettajan mieleen. :S Outoa. Kaikki taiteilija on sekopäitä..

Meiti näyttelykin saatiin pystyyn viime ma. Tiistaina sitte oliki avajaiset ja pidin siel puheenkin luokan puolesta. Siihen taas olin ihan ite tahtonu, koska tollanen pikku esiintymisjännitys on hauskaa ! Mut ei tollanen paniikkijännitys, niiku seminaarissa... No mut avajaiset meni hyvin :)

Koulu juu lähenee loppuaan, laskin tänää et tasan kolme ja puol viikkoa jäljel. KOLME JA PUOL ! Iha tajutonta. Vastahan me alotettiin ja nyt jo kohta pitäs olla ammatti takataskus ja jatkaas opintoja (mahdollisesti..)

Viikon päästä lauantaina mennää kaverin kanssa Lahteen ettiin mulle mekkoa.. Toivottavasti löydän ! Mul on melkoset kriteerit.. No joo, kuhan edes olis mun vihreisiin kenkiin sopiva ! ja.. tota kohtuu hintanen ;D No joo, ma 10.päivä tulee palkka ni sillä voin ostaa..
valmistujaislakitkin kerettiin jo tilata, ne pitäs saapua ens viikolla... Saatiin kymmenen tilaajaa ni saadaan ryhmäalennuksella. Postikulut mukaan ni maksaa 46,20€ per nenä.
Sitten viel tilattiin kume-riipukset. Siis sellaset kaulakorut mis on riipuksena paletti ja sivellin ja sit siihen tulee kaiverrus Kume-07

Nii ja oon tehny hienon ostoksen eilen ! parikin ! Ostin aivan ihanan mustan hameen, 5€ ! Oli viel alennuksen alennus seppälästä. Lassi luuli et ostin kirpparilta kun kerroin ton hinnan. Olin ihan et ähäkutti, ostinpas ihan kaupasta. Ja olisin ostanu vielä juhlajakun vitosella, mutkun ei istunu ja oli loppujen lopuks muutenki ihan tyhmä... samoten liivi. Jäi sinne. no joo.

hm.. voisin laittaa ne mun opinnäytetyöt tähän viel !


Metsänhenki


Kuollut mies


Punainen miimikko


Robotti


Jääkuningatar


Aurinkoprinsessa

Ja täs pari kuvaa näyttelyn pystytksestä..



Ei kommentteja: