sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

"Laula Paula meille laulu ettei vielä silmä tummu"

Joo o, perjantai oli hauska ilta !
Siis vietettiin porukalla meikän synttäreitä ja ekaks oltiin meillä ja sit mentiin baariin ja näin siellä sit näitä kouvolan kavereita eli meitin luokkalaisia. Ja hauskaa oli.

Laulettiin Lauran kanssa matkalaulu, johon toi otsikkokin viittaa. Mitäköhän muuta me laulettiin.. ainii, ihmisten edessä, rusketusraidat.. ja jotain viel. Tanssitiin vähäsen ja juotiin vähäsen (oli hyvä, mul ei menny ees paljoo rahhoo, kun muut tarjos !) Ja sami ja anniina tuli kans sinne !! Ihanaa, ja ne oli vast just perjantaina illalla saapunu suomeen hollannista. Ja ne tuli sinne mun synttäreille ! Liikutuin niin et itku tuli silmään : D ahhihihii. Mut huomen sit nähhää uudestaan<3

Mut ennen baarireissua oltiin meillä, mut ei meil kovin montaa ihmistä ollu. Vähän siin aloteltiin ja juteltiin ja syötiin ja tollasta. Kiitti teille jotka tulitte !

Ja ouvou, olin ihan kasari pukeutumisen suhteen. Mamma kihars mun hiukset ihan pörröks (lööv<3) ja mul oli musta kotelomekko sekä se hopeinen jakku. Hitto, kun en tajunnu käskee ketään ottaan mun asukokonaisuudesta kuvaa. Kyl jotain ryhmäkuvia otettiin mut eipä siin nää muuta kun sen jakun. :< No joo. Täytyy huome kysellä sit kuvien perään !

Kaiken kaikkiaan oli hauska ilta, mut mua vaan ihmetyttää et mistä ne kaikki tuntemattomat jätkät tuli siihe meitin pöytään ?? Jokainen aina onnitteli mua ja sit ne istu pöydän ääree. Sit joku kysy multa joskus joistakin et kuka toi oli. Olin sillee et ei hajuakaan. Ihmiset vaan hämmästy et eiks ne ollukaan meikän kavereita : D No ei siin mitän.

Ei kommentteja: