perjantai 5. helmikuuta 2010

Sweet dreams

Oi että tykkään a capella- tyylisestä musasta. Oon nyt kuunnellu Club For Five-joukkion Sweet Dreams versiota ^^
Club For Five- Sweet Dreams

Mut nii oli mulla muutakin asiaa, tai siis nii. Tuet tuli eile ja oon ollu hirvees shoppausvimmas koko viikon.. Paitsi ma jolloin oli mun ja Janinan eli paremmin tunnettu nimellä Jay (tai minä tunnen) näyttelyn avajaiset. Huu. Oli aika mahtii. Ei sinne ketän tullu. -.- vaikka ihmiset oli luvannu. joopajoo. Tai no tuli sinne Hahhi jonka meno peruuntu.. ja Minna (kiitti joululahjasta. Oli ihanat.) Lassi kun pakotin.. siis eiku pyysin sitä tuleen, kun kerran lomilla oli. Ja Antti joka tuli sinne vahingossa ja Mamma. : D Mut tilanteen sit pelasti mummelijoukkio (nypläyspiiri joka kokoontu kirjastos). Saatiin kehuja töistä.. Nyt toivotaan vaan et joku sit viel ostais niitä.

No mutta eipä sen enempää siitä. Nii mun tämä viikko. Menny shoppaillen. iskä on taas ikävä kyllä syytäny mulle rahaa ja ne tuetkin sit tuli. Ja suurin syy miks menin kaupoille ni oli se et iskä täytti eilen eli 4.2 53wee Onnee iskälle(ja kohta onkin Pocen synttärit kans.. 25 wee HUH HUH.) Joten menin sitten eka ti ettimään lahjaa ja löysinkin sitten kirjan joka vaikutti ihan sopivalta. (o.95 makso.. : D älkää kertoko iskälle) Ja samalla ostin myös Maalaustaiteen historia, renssanssista nykypäivään-kirjan 3 euroa. siel on kaikki dalit, warholit yms..
Noh, ke menin sit kattoon jos löytys viel jotan kivaa iskälle, ni löysinpä sitten itselleni PMMP-kirjan
Se on yks ihanimpia kirjoja mitä oon ikin lukenu. Ihan kuten System of a Down-kirja (joka muuten on Pocella lainassa.. ei oo varmaan vielkään lukenu sitä..)
Ja ostin kai viel jotain. Jotain perustarpeellista :o ainii, ruokaa. ja Minnan lahjaan täydennystä.. En kerro jos Minna tätä lukee ni ettei saa tietää..

Noh, to mul jäi puolisen tuntia aikaa enneku bussi läks, joten suunnistin eka sokokseen katsomaan hiusvärejä ja niiden valikoimaa.
En ostanut mitän.. mutta ajattelin että meen ostaan uuden ripsarin seppälästä et jos siel olis muutaman sentin halvempia wet'n wildin ripsareit (ja enkä muutenkaan tykkää sokoksesta..) mut meninkin ostaan kengät !
Noh, ne makso 10 euroo ja on tooosi ihanat. Jäin kattomaan vaan niit kenkii siel sillee et hmm.. oiskohan täällä tavallisia korkkareita ja huomasin et oli aika halpoja kenkiä ja sit löysin ne harmaat söpöläiset<3 katoin kokoa (36 jeeees) ja hintaa (10€ JEEEEES) ja kun aikaa aika vähän et olis pitäny mennä, ni päätin sekunnis et ostan. No sovitin mä niit sukan ja villasukan kanssa. kiristi->sopivat.
Ne on sellaset harmaat nilkkurit, matalapohjaset ja se varsi on sellanen löysä tai sellain.. juu nou. :) ihanat kummiskin.

AINII! Viime viikon torstaina 28.1.2010 tuli minulle ja Lassille vuosi täyteen. ^^
Juhlistettiin sitä vähän pe, oltiin Lassin mökil ja paleltiin kun torppa lämpes hiukan hitaasti. Mässästtiin. Käytii saunas. Katottiin telkkaa ja The Crow-leffaa, mut nukahin kesken :( Meitin piti valvoo koko yö, kattoo leffoi ja pelata lautapelei, mut ei. Väsymys voitti ja nukuttiin sit siin sohval. : D Seuraavan päivänä katottiin sitte telkaa ja Pirates of the caribbean-maailman laidalla.
Ja sit ruokaa nassuun ja telkkaa ja kotiin ja Aikalisälle.
Kiva reissu, kiitos kulta :)
Ja palaten viel tohon shoppailuun, et oon yrittäny ettiä Lassille 1.vuotis lahjaa. Kun herra oli ostanut mulle mun iha ensimmäisen muumimukin. Siin on mymmeli ja se on sellain pinkki JA X-MEN ORIGINS-WOLVERINE DVD:n
Ja molemmat tietty maksaa sen päälle kympin. :S
Mut mä olin ihan tosissanu miettiny aikasemmin sillä viikol et pitää keksii Lassille jotain, mut sit se unohtu (kuten nykypäivänä kaikki muukin mun päässä -.-). Ja ajattelin et Lassi ei mulle nyt mitän erikoist hanki, mut sit se hankki just ne kaks juttuu mitä olin ikin toivonu. (ja tosta yhdestä pääsenkin sit kartottaan mun muumimuki kokelmaa) Mut kiitti niistäkin kulta

Nyt pistän sit viel muutaman kuvan avajaisista !



siin vähä yleiskuvaa, mun töitä on tolla sivulla.


toiselta puolelta, pari Jayn työtä ja yks mun.

Ja sit oli yks seinä mis oli Jayn loput kaks työtä.






Edustuskuva Jaystä.


Edustuskuva minust ja Lassist.


Edustus minust.. : D

joopajoo. mut hei, jos haluutte paremmin nähä näyttelyy ni 27.2. asti on kirjastos esil ! Sinne vaan !

Ei kommentteja: