torstai 7. tammikuuta 2010

Arki on täällä taas ja loma ohi.



Jepjep. Koulu on taas alkanu ja työssäoppiminen. Niiku aikasemmin jo kerroin ni pidetään yhen mun luokkalaisen kanssa näyttely ja yritän nyt sinne tehä töitä, kolme työtä on jo alotettu ja ihan hyväs mallis. Täs nyt on viel kolme viikkoo aikaa selvitä. Pitäs viel kaikki julisteet ja tollaset tehä..

No joo. Pääsinpäs kuitenkin lahteen ja kouvolaan shoppailemaan joululahjarahoilla. Käytiin la Lahdessa äidin ja iskän kanssa ja kävin sitten viime ma kouvolassa katselees kaupoilla.
Lahdes tuntu etten oikeen löytäny mitän, kun en oikein tunne paikkoja joten vaeltelin siel ja ostin yhen laukun ja paidan ja housut ja pinssejä ja noh, siinäpä se sitten melkein oli. Mutta iskä osti mulle uuden Micmacin ihanan takin. Se on nyt sellanen ihana neititakki. Eli sellanen tyttömäinen. Punamustaruudullinen ja sit siin on kaikkii rypytyksii ja isoja nappeja, leveetä helmaa jne. LÖÖÖÖV<3
Mutta kouvolassa mulla oli parempi onni. Löysin höm.. 7 paitaa :D pari t-paitaa, pari toppii, pari pikä hihasta ja yks neule. Oli kans hyvä kun Lindexistä ostin poolon ja sen neuleen. Ja kun myyjä ne iski kassaan, ni polon kohdalla luki että "Tytöt 9-13" ja neuleen "Pojat 8-13" : DDD Joten, heei vaain, olen Tea 18wee käytän poikien 8 wee vaatteita.. hauskaa olla näin pieni : D ja oli ne t-paidatkin lasten osastolta. ja meitin mammakin ostaa useesti lasten osastolta vaatteita :>

Sit ostelin kans kaikkee tarpeellista, kosteusvoiteita, sukkia, koruja jne jne. Hyvä reissu ^^
ja ti kävin tuhlaas lahjakorttii Anttilas ja ostin X-men leffat 2-3. sitä ykköstä mä en löytäny :< Täytyy se ja wolverine leffa viel hankkii<3<3<3 Löv löv löv. Oon kattellu myös viime aikoina paljon Wolverine and the x-men-piirrettyä netistä. ooh, se on ihana.

Ei kommentteja: