sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Töitä, töitä, töitä ja stressiä.


Täs olis vähä kuvaa siitä tilaustyöstä. Ja eilen tän maalauksen tilaaja haluaa toisen maalauksen. Mut ei kuulemma oo fygest kii. :D no joo, kuhan rahaa saa, ni voin tehä. Paitsi et oon hirvee stressaamaan. Kaikki sanoo et elä stressaa, kaikki sujuu hyvin. Mut en voi sille mitän. Mut en oo yhtään varma milloin saan ton tehtyä valmiiks (siis toi EI oo viel valmis.) ja luulen et se on viel sitte palautuspäivänäki kesken.. Mut noo, sen näkee sitten.

Ainii tän mä tein perjantaina. Halloweenin kunniaks !

Perjantaina tuli ihan hirvee hinku shoppaileen ! Tahtosin rahnaa silleen sopivasti et vois käydä ostamas jotan hauskaa ittelleen. Mut toisaalta ei kyl oikein kiinnostas pyörii kouvolas, kun se on aika nähty.. Onneks iskä lupas lähtee mun kanssa joskus Lahteen shoppaileen. Mut ei me sovittu mitän tarkempaa ajankohtaa ja toisaalta, mul on nyt kaikkee muuta mihin menee rahaa. Nyt ens viikonloppuna on tulossa 2.isosleiri sekä sen jälkeen sitten MNF eli Maatan näkyvissä-festarit ! Lippuun jo menee 55 egee ja sit jos sielt ostelee jotain ja jos ja kun lähtään Turkkusen keskustaan seikkailemaan, ni siel varmasti vois löytää jotain kivaa :> Sen näkee sitten..
Mut niii, pitäähän mun viel säästää rahaa siihe ku me mennää mun kaverin Minnan kanssa meitin kaverin Ellan luo lahteen 20.päivä. Lähetään pienelle baarikierrokselle ja pidettään hauskaa keskenään pitkästä aikaa.. Ja katsastetaan Ellan kämppä ;D Mut pitäs viel vaan keksii jotain kivaa päälle pantavaa. Mul on yks blingbling toppi ja korkkarit jo varattu, mut alaosa on viel hakusessa.. noh, kyl mä jotain keksin.

Mut tulikin shoppailusta ja vaatteista viel mieleen et viime tiistaina käytiin mun veljen tyttöystävän synttäreillä ja käytiin sit kirpparilla ennen kahveelle saapumista ni löysin sellasen AIVAN ihanana fiftarimekon. Sellanen olkaimetn ja hihaton tumma mekko. Siin on sellassii valkosii palloi et tuli ihan mieleen sellaset kellohamemekot mitä 50-luvul amerikas oli. Mut tää mun mekko on sellain ihan vähä vaan levenevä ja siin on korsettimainen yläosa. Ja makso VAAN 5 euroo ! noh, mul ei sit ollukaan olleskan rahaa, ni iskä osti sen mulle<3 nyt pitäs keksii mis sitä vosi käyttää. Jos vaikka pitäs joskus teemabileet tms. ;)

Halloween meni aika vaisusti mut ihan kivasti tänä vuonna. Oli parit bileet ja käytiin Lassin kanssa molemmissa. Eka yhen meijän kaverin synttäreillä ja se ilahtu ihan hullunaan ku olin tehny musteella siit muotokuvan, sellasen iha pienen. (pitääkin muistaa joskus lainata sitä et voin ottaa siit kuvan, ku ihan unohdin !) Se rupes heti esitteleen sitä kaikille. Aika hämmillisekshän mä menin mut olin ilonen et kelpas meikän työ.
Ja sit Lassin kans mietittiin et lähetään Kouvolassa käymään, kun yhel mun luokkalaisel oli Halloween bileet siel. Lähettiin sit menee ja ajettiin Kouvolaan ja yritettiin löytää perille ja kyl me lopulta päästiinkin paikanpäälle. Muutamat oliki jo hyväs tuiskees ja sain nauraa yhden toisen mun luokkalaisen kustannuksella :D
Siit site muutaman tunnin jälkeen jatkettiin Lassin luo nukkumaan.
Eli ei mitän hurjaa halloweenia tänä vuonna.. täytyy kattoo et jos vaikka ens vuonna pitäs ite Halloween bileet !

Taidankin jättää tähän tän merkinnän ja lähen kohta nukkuun. Öitä vaan !

hohohooo ! oli pakko laittaa tää kuva ! :D

Ei kommentteja: