keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Köh, köh.

Joopa joo. Meninpä sitten sairastumaan. Mut en kuiteskan possunuhaan. Kuumetta ja yskää ja tollasta perusflunssaa. Sain eilen jopa kolmen päivän sairasloman. Huah, ja Mnf lähestyy kovaa vauhtia.. Sehä on jo ylihuomenna. Mut mä oon melko positiivisella asenteella ajattellu, et kyl tää tästä helpottaa viim. perjantaiks, et pystyn lähteen Turkkuseen. Vaikka nyt ei kyl oo yhtään fiilistä lähteä... Ja sit kans jännitän et jos tää jatkuu perjantaille, ni mun pitäs soitella sille terkkarille ja kattoo miten siitä edetään enkä tahtos todellakaan soitella sinne..

Ja oon ollu laiska kun sanoin et kirjotan seuraavan kerran su tai ma.
Mun piti kertoo mun edellisestä viikonlopusta ja sehän siis meni leireilen toisten isoskoulutuslaisten kanssa.
Oli ihan hauskaa :)
Ekaks perjantaina kun saavuin leirintäkeskukseen, tuntu siltä, etten jaksa nyt olleskan ketän ja halusin olla ihan yksin vaan. En ollu kovin sosiaalisella tuulella, mut kyllä se siitä sit suttaantu. ^^

Leiri sisälsi opiskelua, ulkoleikkejä, ruokaa (se yksi tärkeimmistä. Kaikista eniten tykkään ilta- ja aamupalasta<3), saunomista, vaapaa-aikaa hyvien tyyppien seurassa..
Äh pää tuntuu ihan hurjan tyhjältä, en mainaa muistaa yhtään mitä tehtiin leirillä. Ainii, tehtiinhän me lumiukot (meikäläisen eka ukko tänä talvena) aiheena oli meidän nuoriso-ohjaaja. Ja meidän ryhmä voitti. Niin ja sunnuntainahan, me mentiin sitte leirin lopuks messuun kirkkoon ja siitä isänpäiväkahveille. Iskä olis tullu kans mut se nukku pommiin.. :D

No siitä iskän kanssa jatkettiin mummolaan pappaa onnittelemaan. Ja näin mun serkkua jota en ollu nähny varmaan vuoteen ! Ai että se oli muuttunu.. :)

Viikonloppu oli kiva, toiv. seuraavastakin tulee.

Ja jos tahtotte lukea tarkemmin kyseessä olevasta leiristä, ni kantsii lukee Hahhin blogimerkintä :) Unohdan aina parhaimmat jutut, mut onneks Hahhi muistaa ne^^

Pistän tähän viel piristeeks pari strippiä Sarjakuvasta Tea. Oon yrittäny västätä tätä perjantaisin sarjakuvatunneilla. ja ekan kerran tein näit Tea-sarjakuvia joskus -06



2 kommenttia:

Hahhi kirjoitti...

Ihanaa ku sie linkittelet miun blogii tänne koko ajan ;D
Ja en muista paremmin tai ainakaa järjestykses mitää jännää :P
Huomen MNF '09!! Päästäänköhä Pallivahaan nukkuu x))

-janita kirjoitti...

khihih ihanii sarjiksii :D
toivottavast oot hyväs kunnos mnf:ää varten!