keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Haluun ton ja ton ja ton ja sit viel ton ja ton... eiku oho !

Ajattelin tehä pientä ostoslistaa huomiseks ja tulevaisuutta varten. Siis lähinnä vaate ja asuste listaa :)

No ihan ekaks ajattelin et meen huomen kouvolaan hiukan shoppaileen, vaikka se onkin ihan nähty, ni voi kuiteskin löytää jotan kivaa. Ja iskä vähä lupaili et se lähtis kai 5.päivä ens kuuta lahteen shoppaileen ja osteleen joululahjoja.
Oon muuten jo yhen joululahjan ostanu ! Sellasen vaaleenpunasen t-paidan, mis on valkosel sellain jussipaitakuvio. Se tulee mun kummitytölle joka täyttää tässä kuussa 9kk jos oikein laskin :)))

No joo itse asiaan !

1. Haluun läppä pipan ! siis semmosen mis on korvaläpät. mul on ollu sellanen, mut luulenpa et se on kadonnu muuton aikana, yritin sitä tänää ettii..

2. Näin tänään aivan iiiihanan mekon, ja tahtosin napata sen ittelleni. Mut se maksaa 30 ja mietin et se olis perfektö ja ihan mun tyylinen just päättäjäisiin. Mut en tiiä viittikö sitä nyt ostaa, et jos mä kyllästynkin siihen, (siis vaikken käyttäskän sitä täl väliajal..)ni mun täytys sit ettii uus mekko.. en tiiä. Täytyy huome kattella et mite ois..
Mut kuiteskin joskus pitää ostaa joku päättäjäismekko, oon sellanen et en pysty käyttään mekkoo kovin montaa kertaa JOS ite oon tää juhlien sankari. En haluu toistaa itteeni..

3. Tahtosin sellasen jakun, joka olis niiku ulkotakin näkönen, mut ei niin paksu.. En oo varma tajuutteko mitä tarkotan, mut löysin sellasenkin tänää, mut sekin oli iiiihan liian kallis mun lompakolle :<

4. Huomen aijon melko varmasti ostaa sellasen kivan boleron, sellasen glitterboleron <3

5. Ja sit tahtosin jotkuu kivat legginsit, näin sellaset turkoosit. Tai sit tahtosin jotkuu uudet halvat tyylikkäät housut. Vähän ajatellen biletysiltaa med Minna ja Ella.

6. Jotkuu kivat värikkäät kengännauhat, mun talvikenkiin, kun ne on niin tylsän mustaa kauttaaltaan.

7. Parit uudet korkkarit. Toiset vois olla ihan jotkuu keinonahkaset tai nahkaset, koska mulla on nahkamaaleja joilla koristelisin ne. Ja sit ne toiset korkkarit yks mun luokkalainen tuunais, osana opinnäytetyötään. Mut se opinäytetyökenkä on ajankohtanen vasta keväällä, joten sitä ehtii ettii.

Tahtosin purkkakoneen ! Meil on joskus ollu sellanen miniminiversio, mis oli ihan pieniä purkkapalloja sisäl. Tää nyt tuli mieleen kun näin äsken Europehousen nettisivuil sellasen... :D

Ja totta kai tahtosin kaikkee muutakin kivaa, kuten otsikostakin voi huomioida.. :D

Hohhoi, kun väsyttää.. Tein muuten tänään yhden työn varmaan puolessa tunnissa :D Siis se maisema jonka mä ajattelin et pitäs tänää palauttaa, mut saatiinkiin viel viikko armon aikaa..

Ei kommentteja: